Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Hier gisteren 2de Pfizer gehad, vandaag vroeg wakker door pijnlijke arm & beetje hoofdpijn. Vanmorgen dafalgan genomen en vanmiddag ook nog ene, dat hielp wel. Nu vanavond geen meer genomen, maar voel toch lichte hoofdpijn/druk. we zien wel hoe ik in slaap geraakt.

Gisterenochtend mijn 2e Pfizer prik gehad. Net zoals bij de 1e prik geen last, de stramheid aan de arm is ook een stuk minder als bij de 1e.

Woensdag 2de Pfizershot gekregen, terug pijnloos. Die avond niets maar de dag erna was het miserabel voelen. Zo moe, precies dat ik zwaar gezopen had maar geen kater had. Echter tegen de avond was dat ineens weg.

Ik geef je gelijk.. Als er een derde prik komt dan ga ik ook wel 2x nadenken (al heb ik weinig keuze door mijn werk). Maar 2 dagen ziek en de derde dag nog vermoeid.. En voor wat eigenlijk? Je ging denken dat het leven toch weer een beetje normaal ging worden, maar nu zijn ze al bezig dat je ook een negatieve test zal moeten voorleggen ook al ben je gevaccineerd.

Het lijkt er vooral op dat ze voor geen hol weten met wat ze bezig zijn. En veel vertrouwen straalt heel de boel dan niet meer uit.
Ik vraag me af of mensen die veel bijwerkingen van het vaccin hebben ook degene zijn die het meest zouden afzien van Covid zelf. Is daar een verband tussen?

Blijkbaar wel meer bijwerkingen als je als Covid hebt gehad: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...coronavaccin-bijwerkingen-na-besmetting-virus. Maar in mijn geval gaat die stelling alvast niet op.

Morgen mijn 2de prik pfizer. Van de eerste enkel wat lichte pijn op de plaats van de prik zelf gehad.

Ik vraag me af of mensen die veel bijwerkingen van het vaccin hebben ook degene zijn die het meest zouden afzien van Covid zelf. Is daar een verband tussen?

Morgen mijn 2de prik pfizer. Van de eerste enkel wat lichte pijn op de plaats van de prik zelf gehad.
Hier ook morgen. Het wordt tijd, dat ik er van af ben, lang genoeg gewacht.

Woensdag 2de Pfizershot gekregen, terug pijnloos. Die avond niets maar de dag erna was het miserabel voelen. Zo moe, precies dat ik zwaar gezopen had maar geen kater had. Echter tegen de avond was dat ineens weg.

Bij mijn eerste moderna was dat bij mij ook zo. Enfin de dag erna zo rond de middag ineens echt voorbij.

Blijkbaar wel meer bijwerkingen als je als Covid hebt gehad: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...coronavaccin-bijwerkingen-na-besmetting-virus. Maar in mijn geval gaat die stelling alvast niet op.

ik zou er niet van verschieten dat ik idd covid heb gehad zonder dat ik het besefte. Want ik heb wel een periode gehad dat als ik ging sporten ik precies minder adem had dan anders en ook heel moe was. Ik viel in het weekend constant in slaap in de zetel.

Ook voor dat het in België echt doorgebroken was dan had een collega van me terug gekomen uit China en kort erna zat een heel deel van onze afdeling (incl ikzelf) met een zware hoest dat ik nog nooit gehad heb. Maar geen mens die toen dacht dat corona hier ooit ging een probleem zijn.

Maandag dus tweede Pfizer gehad. Maandagavond wat koorts beginnen krijgen net voor slapengaan, en nu een rode pijnlijke plek op die arm, maar dat is het. Bij de eerste had ik meer last van de arm. Tussen de twee spuiten in wel corona gekregen, geen idee of dat er mee te maken heeft dat de tweede minder erg is.

Maandag dus tweede Pfizer gehad. Maandagavond wat koorts beginnen krijgen net voor slapengaan, en nu een rode pijnlijke plek op die arm, maar dat is het. Bij de eerste had ik meer last van de arm. Tussen de twee spuiten in wel corona gekregen, geen idee of dat er mee te maken heeft dat de tweede minder erg is.
Hoe ziek was je van je besmetting?

Hoe ziek was je van je besmetting?
Zeer. Heeft weinig gescheeld of ik stond in een andere statistiek dan "besmet". :unsure: Hartslag en koorts kreeg men niet onder controle, saturatie zat rond de 80 en steeg niet, ...
Heeft op zich niet lang geduurd, een 12-tal dagen ziek geweest. Nu nog steeds last van vermoeidheid er van. Had ook een longontsteking bij de corona gekregen en die zindert ook nog wel wat na, maar dokters vonden het goed om al 2e vaccin te geven.

Terug
Bovenaan