Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Vanmorgen tweede Pfizer gekregen. Net zoals eerste niets van gevoeld, nu afwachten of ik bijwerkingen krijg (vorige keer wat armpijn tegen de avond).
In de wachtzaal nadien wel 2 man flauw gevallen. Ene die schuin voor me zat, zo wit als een laken, en ik zag die gewoon telkens wat meer doorzakken op zijn stoel. En dan een madam die wat verder zat die plots op de grond lag.
Iemand dat ik ken zat daar aan de ingang in Poperinge en zei dat ze de ene na de andere 16 jarige daar ook mogen oprapen die flauw valt.

Iemand dat ik ken zat daar aan de ingang in Poperinge en zei dat ze de ene na de andere 16 jarige daar ook mogen oprapen die flauw valt.
't Was idd ook 2x iemand die ik hoogstens 18 schat. Stonden wel meer dokters dan bij eerste prik, zou dat met elkaar te maken hebben?

Is daar een verklaring voor?

Just gekeken voor mijn eerste, kon eigenlijk vandaag al gaan rond 15u, waren nog slots vrij, in Tielt

Net mijn 2de prik gekregen.
Vorige keer ging het heel vlot, maar deze keer toch niet, ale toch op "mijn lijn", de andere 3 lijnen gingen heel vlot.

Laatst bewerkt:
Donderdag tweede prik AZ gehad...
Vrijdag gewoon de hele dag in de tuin gewerkt (haag snoeien en hakselen). Me daarna afgevraagd of dat nu wel verstandig was om me in te spannen vlak na die vaccinatie, maar ik lijk nog altijd OK. Geen echte nevenwerkingen gehad, behalve pijnlijke schouder.
Wanneer ze me uitnodigen voor een derde prik, ga ik, onmiddellijk.

Dat is zoals schrik voor honden, onverklaarbaar maar wel een echte aandoening. En tis niet dat ik honden haat of zelfs niet graag zie, ik kan er gewoon niet in de buurt komen zonder plotse hartkloppingen. FML. We mogen al blij zijn dat die flauwvallende mensen toch een spuit laten zetten.

Volgende week tweede pfizer en na de verhalen hier toch een voorraadje paracetamol en comfortfood inslaan dit weekend.

nu 4 dagen na mn prik en eindenlijk voel ik mij beter. gisteren had ik nog hoofdpijn en warm, maar dat is deze nacht ook weggetrokken. Merk wel dat ik nog altijd moe ben, zou zo overal kunnen slapen

Dat is zoals schrik voor honden, onverklaarbaar maar wel een echte aandoening. En tis niet dat ik honden haat of zelfs niet graag zie, ik kan er gewoon niet in de buurt komen zonder plotse hartkloppingen. FML. We mogen al blij zijn dat die flauwvallende mensen toch een spuit laten zetten.

Volgende week tweede pfizer en na de verhalen hier toch een voorraadje paracetamol en comfortfood inslaan dit weekend.

Deze video (het spijt me, TikTok) ging een beetje viraal in Mexico omdat iemand met een fobie voor naalden zich toch liet vaccineren. Zijn gedrag en oogmasker met pandamotief maken het wel af.

Zaterdag 2e pfizershot gekregen. Deze keer volledig pijnloos en geen bijwerkingen (eerste keer een week brak en ferme blauwe plek). Zondagochtend zelfs een toertocht met de mtb gereden, wel op het gemak want mijn hartslag was toch continu hoger dan normaal…

Net mijn 2de prik gekregen.
Vorige keer ging het heel vlot, maar deze keer toch niet, ale toch op "mijn lijn", de andere 3 lijnen gingen heel vlot.
Nu bijna 24h na de 2de prik.
Opnieuw weinig last net zoals bij de 1ste prik. Wel wat meer pijn en stram in de arm.
Twee extra "bijwerkingen" waarvan ik de vorige keer niet dacht dat ze bij de prik hoorden, maar die ik nu wel weer heb. Een droge mond en last van diarree.

De hoofdpijn die ik heb sinds de eerste prik (in toen op dinsdagavond, de dag na de prik begonnen) is er nog altijd.

Laatst bewerkt:
uur of 4 geleden eerste pfizer gehad, kort na besmet geweest te zijn (3 weken ergens )
voorlopig buiten wat pijn op de plek van de spuit nergens last van.

Terug
Bovenaan