Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Dat zijn dan vaak hetzelfde soort mensen dat continu ligt te zagen dat die maatregelen maar blijven duren.
Voor mijne pa kunnen die maatregelen niet lang genoeg duren, zit constant te zagen als ze het over versoepelingen hebben, dus in dit geval klopt u stelling niet.

En wat mijn ma betreft, die wilt echt wel gevaccineerd worden, maar enkel met Pfizer.

Voor mijne pa kunnen die maatregelen niet lang genoeg duren, zit constant te zagen als ze het over versoepelingen hebben, dus in dit geval klopt u stelling niet.

En wat mijn ma betreft, die wilt echt wel gevaccineerd worden, maar enkel met Pfizer.
Dat is toch bizar he. Ik ken ook zo iemand die bang is om Corona te krijgen wegens zware astma, maar het vaccin ook niet wilt nemen. Als straks alles open is gaat het toch 1 van de 2 worden vrees ik voor die persoon.

Rond 18u 2de Moderna gekregen, voorlopig opnieuw een stijve arm maar het lijkt minder erg dan de eerste keer. Ik hoop dat het hierbij blijft.

Net mijn 2de spuit gekregen en nu kwartier wachten. Toch een pak drukker dan de vorige keer en vooral veel kinderen/jeugd.

Laatst bewerkt:
Tweede vaccin Pfizer is toch niet om mee te lachen, vorige keer niets gevoeld maar vannacht bijna niet geslapen en voel me nog steeds niet top.

Rond 18u 2de Moderna gekregen, voorlopig opnieuw een stijve arm maar het lijkt minder erg dan de eerste keer. Ik hoop dat het hierbij blijft.

Dat dacht ik 14 dagen geleden ook.. Had van die tweede spuit zo goed als niets gevoeld.. rond 22 uur begon ik pijn te krijgen rondom de prik locatie en vervolgens ben ik de dag erop grieperig geweest :unsure:

Dat dacht ik 14 dagen geleden ook.. Had van die tweede spuit zo goed als niets gevoeld.. rond 22 uur begon ik pijn te krijgen rondom de prik locatie en vervolgens ben ik de dag erop grieperig geweest :unsure:
Ja ik voel me vandaag toch ook iets minder goed. Lijkt vooral op een kater, wat mottig en weinig energie, ook lichte koorts (net geen 38) en nog steeds een stijve arm.

2de prikje Moderna vers geïnjecteerd, hopelijk buiten een stijve arm ni te veel last want zou morgen een uitstapje willen maken. 🙏

2de Pfizer 4u geleden in de bovenarm gekregen. Nog niet echt veel gemerkt, zeer lichte 'soreness' op injectieplaats als ik m'n arm boven schouderhoogte til.

Vorige keer enkel wat lichte zeer op plaats van injectie (kon arm perfect bewegen, geen issues) en vermoeidheid 8u na de shot.

2de Pfizer 4u geleden in de bovenarm gekregen. Nog niet echt veel gemerkt, zeer lichte 'soreness' op injectieplaats als ik m'n arm boven schouderhoogte til.

Vorige keer enkel wat lichte zeer op plaats van injectie (kon arm perfect bewegen, geen issues) en vermoeidheid 8u na de shot.
Ik heb vanmorgen rond 11.30 mijn 2de gekregen en durf het eigenlijk niet te snel te zeggen, maar ik heb heeeeeeel lichtjes een pijnlijke arm op de plek van de spuit en dat is het. Heb wel niks gedaan vandaag en een Dafalgan erna genomen omdat ik al hoofdpijn had sinds een paar dagen.

Ik heb al jaren verkalking rond mijn schouder maar ik heb daar nooit iets van gevoeld / echt last van gehad.
Sinds ik mijn eerste prik gehad heb (letterlijk een minuut erna), heb ik pijn in die schouder (allé ja eigenlijk in de arm net ernaast) en die gaat sindsdien niet 100% (meer) over.

Volgens mijn huisarts heeft het één niks met het andere te maken, en is dit puur toeval. Echt?
Ik weet niet goed waarom, maar ik geloof niet in zulk toeval. De pijn is namelijk ook echt letterlijk op de exacte locatie van de eerste prik.

Morgen mijn tweede prik, ik ben benieuwd.

Ik heb vanmorgen rond 11.30 mijn 2de gekregen en durf het eigenlijk niet te snel te zeggen, maar ik heb heeeeeeel lichtjes een pijnlijke arm op de plek van de spuit en dat is het. Heb wel niks gedaan vandaag en een Dafalgan erna genomen omdat ik al hoofdpijn had sinds een paar dagen.

2e prik is 17u geleden. De zeer op injectieplaats is aan't weggaan. Verder niks gehad buiten een wat hogere lichaamstemperatuur (ofwel was het gewoon binnen heel warm gisteren). Zelfs geen vermoeidheid, wat ik vorige keer had.

Heb ik nu een placebo gekregen of trekt mijn immuunsysteem op niks? :unsure: 'k Ga vragen of ik nog eens een spuit krijg voor zeker te zijn.

Laatst bewerkt:
2e prik is 17u geleden. De zeer op injectieplaats is aan't weggaan. Verder niks gehad buiten een wat hogere lichaamstemperatuur (ofwel was het gewoon binnen heel warm gisteren). Zelfs geen vermoeidheid, wat ik vorige keer had.

Heb ik nu een placebo gekregen of trekt mijn immuunsysteem op niks? :unsure: 'k Ga vragen of ik nog eens een spuit krijg voor zeker te zijn.
Buiten slecht slapen is hier ook niks veranderd. Kon precies mijne draai niet vinden ondanks dat ik moe was. Dat kan natuurlijk ook een andere reden hebben, maar na de eerste spuit had ik hetzelfde. Voor de rest nergens last van.

Net de 2de spuit gekregen, het zetten zelf deed meer pijn dan de eerste, hopelijk is dat geen slecht voorteken... 😛

2 uur geleden mijn 2de prik gehad. Ik voel tot op heden nog niks. Ook de prik zelf voelde ik niet.

Penvrienden, ik moet vrijdag om 20u40 ter plaatse zijn voor mijn tweede prik maar het is Standard-Genk om 20u45, mijn Duvels staan al een week ijskoud te popelen om ontkroonkurkt te worden om mij te helpen door dat vreselijk Belgisch voetbal te raken. Houdt het vaccin rekening met een bepaalde ingepilste hoedanigheid? Indien ja: klote. Indien neen: uitstekend, kan iemand mij een promilleniveau voorspiegelen waarmee ik enkele stijfburgerlijke forumleden al dan niet theoretisch de gordijnen in kan jagen? Dank.

Terug
Bovenaan