JanusDR
Well-known member
Wel maar ge wilt toch méér diarree, tegen de constipatie?Lager getal is toch minder mensen met klachten? Dus 255 Pfizer vs 270
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel maar ge wilt toch méér diarree, tegen de constipatie?Lager getal is toch minder mensen met klachten? Dus 255 Pfizer vs 270
Ja, ik hoop het ook, maar het begint mij toch wel te lang te duren. (Ik heb jaren terug zo eens maanden lang met zware hoofdpijn rondgelopen zonder dat ze de oorzaak ervan konden vinden, dat wil ik niet opnieuw meemaken)Hopelijk gaat het snel over.
Ik ga het ook wel gewoon anders is al die ellendige shit van afgelopen weken voor niets geweest.
Moesten ze nu nog komen aankakken met een 3de prik dan mogen ze die (bij zichzelf) ergens steken waar de zon niet schijnt en al helemaal als ik weer zo heftig reageer op de 2de als op de 1ste.
2e is een feit, nu nog 14 dagen wachten en ik kan terug volop wild poepen zeker??Bij Pfizer na een week al geloof ik2e is een feit, nu nog 14 dagen wachten en ik kan terug volop wild poepen zeker??

Daarvoor is meer nodig dan een simpel spuitje2e is een feit, nu nog 14 dagen wachten en ik kan terug volop wild poepen zeker??
(toestemming bijvoorbeeld)Is dit serieus of?2e is een feit, nu nog 14 dagen wachten en ik kan terug volop wild poepen zeker??

Ik denk eerder dat hij sociaal los kan gaan zonder angst voor corona, maar pas 2w na het tweede spuitje.Is dit serieus of?
Heb nog nooit eerder gehoord/gelezen dat je vlak na een prikje niet mag klussen.![]()
Lectrr rules
![]()
Zelfs gevaccineerde verpleegkundigen kunnen nog altijd anderen besmetten.
Iemand van mijn familie is verpleegkundige. Telkens er in het ziekenhuis een besmetting wordt vastgesteld moeten alle verpleegkundigen getest worden. Gevaccineerd of niet, allemaal een stokje in hun neus.
Deze week zijn er in de geriatrie 4 personen, 70 plussers opgenomen met covid na terugkeer uit Spanje. Alle 4 waren gevaccineerd met AZ. Gisteren nog 2 personen, beiden 90 plussers.
Maar de kans is veel kleinerZelfs gevaccineerde verpleegkundigen kunnen nog altijd anderen besmetten.
Dat is logisch, maar zoals hierboven aangegeven, het risico is aanzienlijk lagerIemand van mijn familie is verpleegkundige. Telkens er in het ziekenhuis een besmetting wordt vastgesteld moeten alle verpleegkundigen getest worden. Gevaccineerd of niet, allemaal een stokje in hun neus.
Geriatrie. Ondertussen is al een tijdje duidelijk dat 30% van de 70+ weinig antistoffen aanmaken door vaccins. Ze blijven dus enigszins kwetsbaar, en al zeker voor de delta-variantDeze week zijn er in de geriatrie 4 personen, 70 plussers opgenomen met covid na terugkeer uit Spanje. Alle 4 waren gevaccineerd met AZ. Gisteren nog 2 personen, beiden 90 plussers.
Heb je daar een bron van ?Geriatrie. Ondertussen is al een tijdje duidelijk dat 30% van de 70+ weinig antistoffen aanmaken door vaccins. Ze blijven dus enigszins kwetsbaar, en al zeker voor de delta-variant
Als die gevaccineerde verpleegkundigen anderen kunne besmetten zijn ze ziek …en mogen ze dus niet werken en moeten ze thuis blijven net als de rest .Zelfs gevaccineerde verpleegkundigen kunnen nog altijd anderen besmetten.