Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat kan. 21d is de limiet volgens de bijsluiter, maar de policy is 4/5w, omdat de resultaten dan beter zouden zijn, geloof ik. Maar de kans bestaat dat je je tweede vaccin kunt laten vervroegen als dat beter uitkomt, en er plaats is.Kan het 2e Pfizer vaccin ook vroeger gezet worden dan de termijn van 4 weken ?
Zonet een collega gesproken die vandaag voor zijn 2e moet gaan, normaal was dit pas volgende week, maar omdat ze dan nog een attest moeten voor in het bouwverlof op vakantie te gaan hebben ze het laten verplaatsen
In Leuven moest je gewoon je kaart in het begin laten scannen en dan kreeg je 'm meteen terug. Op die 15 minuten blijven zitten was er niet echt controle (lijkt me ook niet haalbaar in de grote vaccinatiecentra).Hier moet ge uw identiteitskaart afgeven en na een kwartier krijgt ge die terug. Dus daar kom je moeilijk onderuit.
Bij ons kwam je na je prik in een grote sportzaal die in horizontale rijen was ingedeeld. Bij binnenkomen moest je uw kaart met tijdstip van prik laten zien, en afhankelijk van het moment dat je kon vertrekken, zeiden ze in welke rij je moest gaan zitten. Zo konden ze het dus enigzins controleren, want na 15min ging dan een volledige rij weg. Op de minuut controleren niet, maar ge kon niet na 5 min weggaan zonder dat ze het merkten (aangezien de rest van je rij nog niet vertrekt).In Leuven moest je gewoon je kaart in het begin laten scannen en dan kreeg je 'm meteen terug. Op die 15 minuten blijven zitten was er niet echt controle (lijkt me ook niet haalbaar in de grote vaccinatiecentra).
Neen, die verlenging is er gekomen om sneller meer 1e dosissen te kunnen geven omdat die ook al goed beschermen.Ja, dat kan. 21d is de limiet volgens de bijsluiter, maar de policy is 4/5w, omdat de resultaten dan beter zouden zijn, geloof ik. Maar de kans bestaat dat je je tweede vaccin kunt laten vervroegen als dat beter uitkomt, en er plaats is.
Hier moest je na de prik nog eens je id kaart afgeven om dat te registreren.Stel, je gaat binnen, men leest ID in, ge doorloopt de vragenlijst en nadien loop je gewoon door, zonder u effectief te laten vaccineren.
Volgens mij sta je dan ook geregistreerd als gevaccineerd.
Want uw kaartje met datum tweede vaccinatiedatum krijg je ook al bij binnengaan.
Kan?
Hier dus niet.Hier moest je na de prik nog eens je id kaart afgeven om dat te registreren.
Nee. Nadat ge ingescand zijt en een ticketje gekregen hebt, scannen ze hier uw ticketje in + barcode van de spuit vlak voor ze hem zetten. Ik vermoed dat ze overal iets soortgelijk doen.Stel, je gaat binnen, men leest ID in, ge doorloopt de vragenlijst en nadien loop je gewoon door, zonder u effectief te laten vaccineren.
Volgens mij sta je dan ook geregistreerd als gevaccineerd.
Want uw kaartje met datum tweede vaccinatiedatum krijg je ook al bij binnengaan.
Kan?
Nee. Nadat ge ingescand zijt en een ticketje gekregen hebt, scannen ze hier uw ticketje in + barcode van de spuit vlak voor ze hem zetten. Ik vermoed dat ze overal iets soortgelijk doen.
Alleen maar kleine logistieke verschillen, hè. In de kern verschilt er niets.Het valt toch wel op dat er serieuze verschillen zijn tussen de werkwijzes van de verschillende vaccinatiecentra.
Of zelfs naargelang het moment dat je moet gaan. Bij mijn pa en schoonmoeder lag er in de wachtzaal een praline op elke stoel, samen met dat foldertje. Leek mij eerst een grap maar ze hebben dat alle twee onafhankelijk van elkaar verteld.Het valt toch wel op dat er serieuze verschillen zijn tussen de werkwijzes van de verschillende vaccinatiecentra.