Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je moet dat doc niet eens aftekenen? Wat is de waarde daarvan?Inderdaad, lijkt me logisch. Bij mij werd er de 1ste keer ook achter gevraagd en wat dieper op in gegaan. Voor de 2de keer was het eerder:
- Ik: Hallo
- Zij: Hallo
- Zij: En, ziek geweest?
- Ik: Nee
- Zij: *plof*
- Ik: Bedankt!
waarom zou je iets moeten aftekenen? Je bent daar uit vrije wil dus moet het ook zijn dat je akkoord gaat met de gevaren van het vaccin. Die vragenlijst is eigenlijk voor mensen tegen zichzelf te beschermen, niet om de verantwoordelijkheid van hun af te schuiven want die ligt om te beginnen al niet bij hun.Voor ons is het ook niet verplicht, alt
je moet dat doc niet eens aftekenen? Wat is de waarde daarvan?
Persoonlijk vind ik de screening heel pover.
Enkel en alleen. Natuurlijk ook een pijnlijke schouderspier, maar lang niet zo pijnlijk als de eerste keer.@Loser, had je enkel koorts?
waarom zou je iets moeten aftekenen? Je bent daar uit vrije wil dus moet het ook zijn dat je akkoord gaat met de gevaren van het vaccin. Die vragenlijst is eigenlijk voor mensen tegen zichzelf te beschermen, niet om de verantwoordelijkheid van hun af te schuiven want die ligt om te beginnen al niet bij hun.
Wat begrijp de gemiddelde mens dan niet aan die vragenlijst:Mensen tegen zichzelf beschermen?
Hier op het forum wordt vaak gezegd (in andere discussies) dat het plebs niet bij machte is (oa bij verkiezingen) om de draagwijdte van beslissingen in te schatten, wel dan durf ik dat doe te trekken naar die vragenlijst en zeg dat het plebs niet bij machte is om alles te begrijpen waarop ze ja of neen moeten zeggen.
Minder kans op varianten die eventueel toch gevaccineerden ziek kunnen maken.
Dat alleen is al een groot voordeel dat alle nadelen wegveegt voor mij.
En wees blij dat we in België wonen met een heel hoog vaccinatiegraad. Een land zoals Frankrijk gaat meerdere golven meemaken als ze hun vaccinatiegraad niet veel hoger krijgen.
Zeg dat aan de kinderen die bij vaccinatie meer kans lopen op bvb. myocarditis op een ernstig ziekteverloop bij covid. Er zijn grenzen aan wat ethisch aanvaardbaar is voor het zogenaamde 'grotere goed van minder kans op varianten'. Zeker aangezien het ondertussen gewoon duidelijk is dat transmissie bij kinderen gewoon minder voorkomt (want vaker asymptomatisch) en dat ze niet de motor zijn van verspreiding.
Ik heb voor de rest hoegenaamd geen problemen met vaccinatie en kan het alleen maar aanmoedigen. Maar ik vind wel dat ge correct moet communiceren over groepsimmuniteit.
En als ge net iets te veel allergieën hebt moogt ge daar een half uur uw broekske slijten in den recup zaal.waarom zou je iets moeten aftekenen? Je bent daar uit vrije wil dus moet het ook zijn dat je akkoord gaat met de gevaren van het vaccin. Die vragenlijst is eigenlijk voor mensen tegen zichzelf te beschermen, niet om de verantwoordelijkheid van hun af te schuiven want die ligt om te beginnen al niet bij hun.
Voor zover ik weet moet iedereen gewoon 15 minuten zijn broek slijten in de recup zaal. Ongeacht je allergieën hebt of niet.En als ge net iets te veel allergieën hebt moogt ge daar een half uur uw broekske slijten in den recup zaal.

Sommigen 30 minuten.Voor zover ik weet moet iedereen gewoon 15 minuten zijn broek slijten in de recup zaal. Ongeacht je allergieën hebt of niet.![]()
Het gaat volgens mij niet zozeer over het aantal allergieën, maar wel over waaraan je allergisch bent?En als ge net iets te veel allergieën hebt moogt ge daar een half uur uw broekske slijten in den recup zaal.
Hangt ervan af welke allergie of aandoening denk ik. Mensen met zware astma moeten bijvoorbeeld langer blijven zitten dan de standaard 15 minuten, zodat ze hen wat langer in de gaten kunnen houden. Als je tijdens de vragen vooraf zegt dat je niks van problemen hebt qua gezondheid is het natuurlijk wel gewoon 15 min.Voor zover ik weet moet iedereen gewoon 15 minuten zijn broek slijten in de recup zaal. Ongeacht je allergieën hebt of niet.![]()
De buren hier (2 zussen) en een 3de zus van hen ook, zijn bijna 2 weken lang na hun eerste vaccin serieus ziek geweest.Vind het vreemd dat er niet meer serieuzere bijwerkingen hier naar boven komen. Of dat er niet meer mensen zijn die iemand in hun kennisenkring hebben die er serieus van afzien.
Mijn kapster ligt al een maand in mol int ziekenhuis (2 keer hersenbloeding gehad na het tweede vaccin).
Man van een collega op het werk idem, 3 weken in Leuven gelegen en kon niks meer, niet spreken, niet lopen, ...
Spreken is terug gekomen, lopen gaat heel moeizaam, paar passen zetten en stikop zijn. Zou nog een jaar kunnen duren vooraleer volledig herstel.
Daarboven op bij mezelf ook zeer vreemde symptomen, onwel geworden van de ene seconde op de andere. Duizelig, niet meer kunnen spreken, ... Dokter bevestigde dat het wss van het vaccin kwam en dat ze de ene na de andere binnen krijgen met vreemde symptomen, tot verlammingsverschijnselen toe.
Hier moet ge uw identiteitskaart afgeven en na een kwartier krijgt ge die terug. Dus daar kom je moeilijk onderuit.Moeten precies, als ge daar recht staat na 10 min en naar buiten gaat zal niemand u tegen houden. Dus om echt van moeten te spreken is ook weer wat overdreven.
Ach, hier was het gewoon, zet u daar een kwartiertje, als ge u goed voelt mag je vertrekken.Hier moet ge uw identiteitskaart afgeven en na een kwartier krijg ge die terug. Dus daar kom je moeilijk onderuit.
Ja de werkwijze verschilt toch wel serieus tussen de verschillende vaccinatiecentra.Hier moet ge uw identiteitskaart afgeven en na een kwartier krijg ge die terug. Dus daar kom je moeilijk onderuit.
Iedereen op mijn werkvloer en ik hebben de twee vaccins gehad. De "ergste" bijwerkingen waren armpijn, koorts, hoofdpijn, vermoeidheid. Persoonlijk na tweede vaccin de nacht zelf koorts gehad en de dag erna wat moe. Van het eerste vaccin niks van last. Ken eigenlijk niemand met een "serieuzere" bijwerking. "De ene na de andere met vreemde symptomen" klinkt alsof dat geen uitzonderingen zijn, maar dat lijkt me wel. Van de zestigtal mensen die ik ken heeft er niemand een serieuzere bijwerking gehad for what it's worth.Vind het vreemd dat er niet meer serieuzere bijwerkingen hier naar boven komen. Of dat er niet meer mensen zijn die iemand in hun kennisenkring hebben die er serieus van afzien.
Mijn kapster ligt al een maand in mol int ziekenhuis (2 keer hersenbloeding gehad na het tweede vaccin).
Man van een collega op het werk idem, 3 weken in Leuven gelegen en kon niks meer, niet spreken, niet lopen, ...
Spreken is terug gekomen, lopen gaat heel moeizaam, paar passen zetten en stikop zijn. Zou nog een jaar kunnen duren vooraleer volledig herstel.
Daarboven op bij mezelf ook zeer vreemde symptomen, onwel geworden van de ene seconde op de andere. Duizelig, niet meer kunnen spreken, ... Dokter bevestigde dat het wss van het vaccin kwam en dat ze de ene na de andere binnen krijgen met vreemde symptomen, tot verlammingsverschijnselen toe.