Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier een stickertje met het lotnummer (en QR-code) en ernaast staat 'Pfizer' geschreven.Vraagje voor de mensen die Pfizer hebben gehad, Hebben jullie op jullie vaccinatiekaart een batchnummer?
Hier staat er enkel Pfizer, geen batchnummer. En het is zo bij nog zeker 2 andere mensen ook niet vermeld.
Bij mij was het certificaat de dag erna gemaakt.Wanneer staat dat eigenlijk in die covid app dat je al een prik hebt gehad ?
Daarstraks naar de dokter geweest, conclusie, te hoge bloeddruk 18/10.Ik heb in het verleden ook al veel last gehad van hoofdpijn en ze hebben toen lang zitten zoeken en veel zitten testen om allerlei oorzaken uit te sluiten.
Uiteindelijke conclusie was toen "migraine achtig hoofdpijn", wat dat ook moge betekenen. (Migraine komt immers met aanvallen en ik had zo goed als constant last)
Toen ben ik medicatie beginnen nemen die eigen tegen hoge bloeddruk is, maar ook zou helpen tegen deze hoofdpijn. Dosis opbouwen om te zien of het effect had en met de hoogste dosis zoals ik nu neem is het onder controle te houden, heel zeldzaam had ik nog eens last.
Tot nu, na dit vaccin. Maar het is nu ook een ander soort hoofdpijn.
En het lijkt ook of het de laatste dagen nog erger word.
Morgen naar de dokter gaan om te zien wat die gaat zeggen. Hopelijk gaat het lukken om er naartoe te gaan.
Eerste spuit net gehad, was niks aan. arm voelt wat warmer, maar niks speciaals.
Had vermeld dat ik nog niet had gegeten, die mensen schoten in paniek, weer ne flauwvaller.
Uiteindelijk heb ik ze kunnen uitleggen dat ik puur uit interesse en volledigheid dit had vermeld.
Ik kom vaak ook loom over, zeker hier in Niel als Hasselaar wegens mijn limburgs accent en het feit dat ik daarbovenop nog eens extra traag en zacht spreek.
Bij ons op het werk weer duidelijk te merken dat er plantrekkers zijn
De reeds vooraf gekende personen:
- spuit om 11u: in namiddag ziek
- spuit om 18: : dag erna ziek.
de anderen, de mensen met arbeidsethos: prik en terug aan de slag.
Zulke momenten zijn toch goud om weer eens duidelijk te zien wie de mensen zijn die er de kantjes vanaf rijden ..
. Maar in onze organisatie zijn dergelijke mensen de ‘goede’.
Herkenbaar… Ook zo een collega. Spuit om 13u 30. Vroeg aan de baas of ze in de namiddag mocht thuisblijven. Wat natuurlijk niet mocht. Bleef toch thuis. Dit terwijl andere collega’s een rit van 80km deden om nog 1 uurtje te komen werken. Niet onbelangrijk: woont op 10 minuten van het werk. En het werk is op 5 minuten van het vaccinatiecentrum. Maar in onze organisatie zijn dergelijke mensen de ‘goede’.
Ah, zijn jullie zo'n gasten die het zelf altijd druk druk druk hebben, maar toch nog de tijd vinden om alles van iedereen in het oog te houden? Misschien eens wat meer naar uw eigen kijken, dan kan je ook elke dag om 17u uw schup afkuisen in plaats van elke dag het obligatioire gratis uurtje werk te moeten doen.Oei, je werkt precies waar ik werk!
Hier ook, hoe meer ge de kantjes ervan af rijdt hoe meer “begrip” men heeft voor die mensen.
HR beleid is naar de kl*ten.
Ah, zijn jullie zo'n gasten die het zelf altijd druk druk druk hebben, maar toch nog de tijd vinden om alles van iedereen in het oog te houden? Misschien eens wat meer naar uw eigen kijken, dan kan je ook elke dag om 17u uw schup afkuisen in plaats van elke dag het obligatioire gratis uurtje werk te moeten doen.