Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Vanmorgen ook een lichtjes stijve/gevoelige bovenarm maar niet in die mate dat het stoort.

Nu rekt het precies wat tegen wanneer ik mijn arm ophef, ik voel het iets meer dan deze morgen ook maar het valt nog altijd goed mee.
‘T lijkt een beetje alsof iemand je arm vast heeft en er lichtjes op duwt op dit moment.

Gisteren voormiddag Pfizer.
Nog steeds geen last. Nergens.

Komt dat nog?
Heb ze vrijdag gehad en ook nergens last van gehad. (buiten de zone van vaccinatie die wat warm aanvoelde die avond)
Vriendin heeft er ook niks last van gehad.
Zal afhangen van persoon tot persoon denk ik.

Ook het mentale aspect.
Als je verwacht dat je er mottig van gaat worden... grote kans dat je dat gaat worden.

Op de 20 minuten dat ik binnen was, toch 3 mensen op de grond zien liggen van mottigheid/appelflauwte.
2 daarvan zelfs al voor de prik was gezet, dus straf spul die Pfizer :ROFLMAO:
Dikke respect voor de vrijwilligers die hier geduldig mee omgaan.

Nu voel ik mij toch wat plattekes en afwezig sinds een half uurtje moet ik zeggen.
Ff ne dafalgan pakken.

En ik lig dus in bed ondertussen.

Het gaat wel maar toch wat hoofdpijn, erg moe,...
En zijn ze hier juist aan boren voor die warmtepompen de hele tijd 😅

En ik lig dus in bed ondertussen.

Het gaat wel maar toch wat hoofdpijn, erg moe,...
En zijn ze hier juist aan boren voor die warmtepompen de hele tijd 😅
Ze hebben toch geen coronavirus ingespoten in plaats van een vaccin?

Gisterenochtend Pfizer gekregen en de gebruikelijke stramheid in mijn arm is zo goed als verdwenen. Buiten dat geen bijwerkingen.

ik had een weekje vermoeidheid na JnJ vaccinatie. Dacht eerst dat het aan de hooikoortsmedicatie lag, maar we zijn een week verder en ik neem nog steeds mijn Rupatall en de vermoeidheid is compleet weg. Vaccin dus.

Ze hebben toch geen coronavirus ingespoten in plaats van een vaccin?

Gisterenochtend Pfizer gekregen en de gebruikelijke stramheid in mijn arm is zo goed als verdwenen. Buiten dat geen bijwerkingen.

Lucky you. 😅
Het gaat mij wel maar toch echt totaal latargisch.

Zondag Pfizer gekregen.

Eerst 2 mensen op de parking met uitleg 'hier om den hoek is den ingang, identiteitskaart nodig, verder rijden en iemand wijst u een parkeerplaats aan'. Ik rij verder en draai de hoek om, daar stapt een koppel da juist buitenkwam (vermoed ik), en ineens valt die vrouw in elkaar :unsure:

Enfin mij gaan parkeren (er was vrij snel een dokter bij).
Dan de normale stappen vermoed ik, ID afgeven, temp meten, vragen beantwoorden, spuit krijgen, wachten en naar huis.

Zondagnamiddag geen last (beetje pijn op plaats van spuit) maar ik kon de arm goed bewegen.
Tegen de avond deed die iets meer pijn en kon ik er niet op liggen (ging in de namiddag wel), 's nachts goed geslapen zolang ik er niet op ging liggen.
Vandaag is de pijn al veel minder, normaal ga ik maandag naar de fitness maar kheb het uitgesteld naar vandaag voor de zekerheid.

Pijnstillers helpen hier ook niet. Ik heb over de laatste dagen 3 verschillende geprobeerd, met de gepaste tijd tussen en niks maakt ook maar een deukje. Het is zo een pijn waar je licht misselijk van bent, ambetant.
Heb jij ook last van hoofdpijn? Ik had in een eerder bericht alleen iets gelezen over "na 9 dagen opnieuw pijn in de arm / schouder"
Ben je er al mee naar de dokter geweest?

Heb jij ook last van hoofdpijn? Ik had in een eerder bericht alleen iets gelezen over "na 9 dagen opnieuw pijn in de arm / schouder"
Ben je er al mee naar de dokter geweest?
Ook hoofdpijn maar ik ben een ‘hoofdpijn-hebber’ in dat ik erg vaak last heb. Bijvoorbeeld als ik vergeet de scrunchie uit mijn haar te doen en ik lig er op dan schieten er al messen in mijn hoofd. Dus ik weet niet of het daar aan ligt. Ook zeurend gevoel in de borst. Dokter lukt ten vroegste volgende week, ik zit met originele job en zomer job die een week in elkaar lopen.

Ale nog maar eens, voor de derde keer dezelfde vraag. Hopelijk derde keer goede keer!

Hoe zit dat nu eigenlijk?
Je kan dit opvolgen hier :

https://www.adrreports.eu/en/search_subst.html

Zoeken op Covid 19 vaccin -- TOZINAMERAN (eindje naar beneden scrollen)

Je kan een heel goedkope test laten doen op D-Dimeer waarde bij je huisarts, een check voor klonters in je bloed.

Nogmaals, hopelijk is het niets.

Laatst bewerkt:
Nu toch wel warm aan het krijgen en toenemende hoofdpijn.
Daarstraks nog ne dafalgan.
Net gemeten en zit op 37 graden, das toch wel ne graad hoger als normaal maar nog geen koorts.

Vanmiddag Pfizer gekregen, wat lichte stijfheid in mn arm maar that's it. Wel supergoed geregeld allemaal, alles vlot opeen en heel erg duidelijk.

Ik kreeg zelfs een VIP-kamer om mn spuitje te zetten :coolbrows:

De ligkamer dus omdat ik nogal mottig word elke keer ik een spuit krijg of bloed getrokken word :unsure: maar gene last deze keer!

Toch goed prijs. In 't zweet wakker geworden, erg grieperig, hoofdpijn en constante steken in m'n pijnlijke hand waar ik al paar jaar mee sukkel
Maar door de koorts en hoofdpijn (denk ik) voelen die nog erger aan. 🤦‍♂️

Toch goed prijs. In 't zweet wakker geworden, erg grieperig, hoofdpijn en constante steken in m'n pijnlijke hand waar ik al paar jaar mee sukkel
Maar door de koorts en hoofdpijn (denk ik) voelen die nog erger aan. 🤦‍♂️
Serieus, en dat vd 1 ste Moderna?
Bij de 2 de is het erger normaal.
Ik had 2 u koud 1ste keer,2 de keer eigenlijk niks.op pijn in schouder na ,wat ik bij de eerste spuit totaal niet had.
2 vrienden zijn serieus mottig geweest voor een paar dagen. Ma telkens na hun 2 de spuit.

Vriendin ondertussen pijn als ze inademt, puntbloedingen, hogere bloeddruk, ... uit zekerheid daarnet toch maar naar de huisarts gegaan. Nu 10 dagen geleden dat we AZ-vaccin kregen en gezien haar medische voorgeschiedenis besloot de dokter toch maar bloed te trekken om het aantal bloedplaatjes te tellen. Morgen krijgen we de uitslag.
vergeten te updaten, maar alles normaal. Ziektebeelden hebben te maken met overdreven reactie van haar lichaam bij het aanmaken van antistoffen, iets wat we ondertussen al gewoon zijn, maar er zijn geen tekenen van trombose of iets anders blijvend.

Serieus, en dat vd 1 ste Moderna?
Bij de 2 de is het erger normaal.
Ik had 2 u koud 1ste keer,2 de keer eigenlijk niks.op pijn in schouder na ,wat ik bij de eerste spuit totaal niet had.
2 vrienden zijn serieus mottig geweest voor een paar dagen. Ma telkens na hun 2 de spuit.
gans dat verhaal van "de eerste is minder erg, de tweede is minder erg .." heb ik denk ik van alle vaccins ondertussen al gehoord in beide richtingen. Kan zijn dat het over het algemeen in de richting van 1 van de 2 prikken gaat, maar ik denk dat je al die verhalen van leken met een korreltje zout moet nemen (ja, en ook van huisartsen, want ik denk dat die wel zo'n discussies ook beu zijn en gewoon iedereen gelijk geven die zegt dat prik 1 of 2 lastiger is)

In ieder geval: de 2e van de serie van 2 J&J-vaccins is 100% pijnloos. Wie daar pijn bij voelt, moet dringend eens naar de psycholoog gaan.

Terug
Bovenaan