Day after, pijn mijn arm en nek.Ook net mijn eerste prik (Pfizer) gekregen, ging heel vlot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Day after, pijn mijn arm en nek.Ook net mijn eerste prik (Pfizer) gekregen, ging heel vlot.
Heb ze vrijdag gehad en ook nergens last van gehad. (buiten de zone van vaccinatie die wat warm aanvoelde die avond)Gisteren voormiddag Pfizer.
Nog steeds geen last. Nergens.
Komt dat nog?
Nu voel ik mij toch wat plattekes en afwezig sinds een half uurtje moet ik zeggen.
Ff ne dafalgan pakken.

Ze hebben toch geen coronavirus ingespoten in plaats van een vaccin?En ik lig dus in bed ondertussen.
Het gaat wel maar toch wat hoofdpijn, erg moe,...
En zijn ze hier juist aan boren voor die warmtepompen de hele tijd![]()
Ze hebben toch geen coronavirus ingespoten in plaats van een vaccin?
Gisterenochtend Pfizer gekregen en de gebruikelijke stramheid in mijn arm is zo goed als verdwenen. Buiten dat geen bijwerkingen.

Heb jij ook last van hoofdpijn? Ik had in een eerder bericht alleen iets gelezen over "na 9 dagen opnieuw pijn in de arm / schouder"Pijnstillers helpen hier ook niet. Ik heb over de laatste dagen 3 verschillende geprobeerd, met de gepaste tijd tussen en niks maakt ook maar een deukje. Het is zo een pijn waar je licht misselijk van bent, ambetant.
Zeker checken.
Tromboses zijn redelijk bekende bijwerkingen, ook in de arm.
https://www.trombosestichting.nl/trombose/symptomen/trombose-arm/
Hopelijk ist het niets!
Hoe zit dat nu eigenlijk?Ik dacht dat die trombones enkel (of toch vooral) bij AZ en J&J was, Pfizer is het toch vooral die hartspierontsteking?
Ook hoofdpijn maar ik ben een ‘hoofdpijn-hebber’ in dat ik erg vaak last heb. Bijvoorbeeld als ik vergeet de scrunchie uit mijn haar te doen en ik lig er op dan schieten er al messen in mijn hoofd. Dus ik weet niet of het daar aan ligt. Ook zeurend gevoel in de borst. Dokter lukt ten vroegste volgende week, ik zit met originele job en zomer job die een week in elkaar lopen.Heb jij ook last van hoofdpijn? Ik had in een eerder bericht alleen iets gelezen over "na 9 dagen opnieuw pijn in de arm / schouder"
Ben je er al mee naar de dokter geweest?
Je kan dit opvolgen hier :Ale nog maar eens, voor de derde keer dezelfde vraag. Hopelijk derde keer goede keer!
Hoe zit dat nu eigenlijk?

maar gene last deze keer!Eerste spuit?Nu toch wel warm aan het krijgen en toenemende hoofdpijn.
Daarstraks nog ne dafalgan.
Net gemeten en zit op 37 graden, das toch wel ne graad hoger als normaal maar nog geen koorts.
Eerste spuit?

Serieus, en dat vd 1 ste Moderna?Toch goed prijs. In 't zweet wakker geworden, erg grieperig, hoofdpijn en constante steken in m'n pijnlijke hand waar ik al paar jaar mee sukkel
Maar door de koorts en hoofdpijn (denk ik) voelen die nog erger aan.![]()
vergeten te updaten, maar alles normaal. Ziektebeelden hebben te maken met overdreven reactie van haar lichaam bij het aanmaken van antistoffen, iets wat we ondertussen al gewoon zijn, maar er zijn geen tekenen van trombose of iets anders blijvend.Vriendin ondertussen pijn als ze inademt, puntbloedingen, hogere bloeddruk, ... uit zekerheid daarnet toch maar naar de huisarts gegaan. Nu 10 dagen geleden dat we AZ-vaccin kregen en gezien haar medische voorgeschiedenis besloot de dokter toch maar bloed te trekken om het aantal bloedplaatjes te tellen. Morgen krijgen we de uitslag.
gans dat verhaal van "de eerste is minder erg, de tweede is minder erg .." heb ik denk ik van alle vaccins ondertussen al gehoord in beide richtingen. Kan zijn dat het over het algemeen in de richting van 1 van de 2 prikken gaat, maar ik denk dat je al die verhalen van leken met een korreltje zout moet nemen (ja, en ook van huisartsen, want ik denk dat die wel zo'n discussies ook beu zijn en gewoon iedereen gelijk geven die zegt dat prik 1 of 2 lastiger is)Serieus, en dat vd 1 ste Moderna?
Bij de 2 de is het erger normaal.
Ik had 2 u koud 1ste keer,2 de keer eigenlijk niks.op pijn in schouder na ,wat ik bij de eerste spuit totaal niet had.
2 vrienden zijn serieus mottig geweest voor een paar dagen. Ma telkens na hun 2 de spuit.