Ook net mijn eerste prik (Pfizer) gekregen, ging heel vlot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ELK vaccin is beter dan geen vaccin.Zou dit een goed idee zijn want aangezien we nog in de proefperiode zitten, heb ik mijn twijfels om een vaccin te nemen
). 's Avonds wat vermoeid. Zaterdag straalde het uit naar heel mijn arm. Zondag nergens last van, heel klein beetje op de plaats van de spuit. Vandaag redelijk vermoeid.Voor bescherming of reizen?Hoe zit dat met vaccin kort na besmetting, heb ergens gelezen dat 1x vaccin dan voldoende is? Klopt dit?
Vooral qua werking, was wel NL site.Voor bescherming of reizen?
Voor bescherming: klopt dat je immuunsysteem dat twee keer getriggerd is maar het is moeilijk om uit te maken hoe zwaar je besmetting is en dus of dit gelijkwaardig is aan twee vaccins. Richtlijn is op veilig spelen en gewoon 2x vaccineren. In het ergste geval heb je een half uur verspild (los van de logistiek natuurlijk)
Om te reizen: er zijn landen (Frankrijk bv) die recente besmetting + 1 dosis gelijk stellen aan volledige vaccinatie.
Maar had hier in BE nog niets van gelezen."Niet voor niets adviseert de Gezondheidsraad om mensen die het coronavirus al hebben gehad, maar één keer te vaccineren."
Da's al wel een ouder artikel, voor de Delta variant hip was. Er staat me ook iets van bij dat dat ten tijde van de vaccinschaarste was maar zeker ben ik niet.Vooral qua werking, was wel NL site.
"Reageer je heftiger op het vaccin als je (ongemerkt) al corona hebt gehad? | RTL Nieuws" https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...coronavaccin-bijwerkingen-na-besmetting-virus
Maar had hier in BE nog niets van gelezen.
Ik kreeg geen kaartje, enkel een papier met de volgende datum op. Toen ik naar dat kaartje vroeg, dat nog op de schermen werd getoond, zeiden ze me dat dit het nieuwe systeem was.Om efkes serieus te zijn ook: Hoe komt het dat op het kaartje dat je krijgt na je vaccinatie staat dat je best 3 weken later een tweede dosis krijgt terwijl de volgende afspraak pas 5 weken later is? Om het te kunnen trekken qua leveringen? Of zijn die kaartjes al gedrukt voor men die wachttijd verlengd heeft?
Ik vermoed dat het inderdaad met onzekerheid van de leveringen te maken had dat ze het verlengd hebben.Om efkes serieus te zijn ook: Hoe komt het dat op het kaartje dat je krijgt na je vaccinatie staat dat je best 3 weken later een tweede dosis krijgt terwijl de volgende afspraak pas 5 weken later is? Om het te kunnen trekken qua leveringen? Of zijn die kaartjes al gedrukt voor men die wachttijd verlengd heeft?