Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Zal bij sommigen zeker wel meespelen.

Ik zat gisteren toch ongemakkelijk in mijn auto als ik naar het vaccinatiecentrum reed, ik heb nochtans niet bewust schrik van naalden (geen fan wel maar bon). 500m voor ik aan het vaccinatiecentrum was nog controle van de politie ook... ik denk dat die agente zich heeft afgevraagd of ik Parkinson had toen ik mijn rijbewijs en papieren af gaf :unsure:
Vaccin krijgen was voor mij zoals ik mij voel over vliegreizen: ik ga nooit zeggen dat ik bang ben van vliegen (naalden) maar mijn gezicht, heel mijn houding is compleet rictus.

Vaccin krijgen was voor mij zoals ik mij voel over vliegreizen: ik ga nooit zeggen dat ik bang ben van vliegen (naalden) maar mijn gezicht, heel mijn houding is compleet rictus.
Mij doet dat echt niets, ben ook al lang bloeddonor. Mijn geel snot is ook verre van psychosomatisch 😆.

Ben 33 en gisteren eerste prik gehad, pfizer. In Ertvelde/Evergem moeten gaan, het is ergens creepy hoe vlot alles gaat :tongue:. Enkel pass meedoen was dus eigenlijk genoeg, uitnodiging niet nodig gehad.
Tot nu toe beetje stijve bovenarm maar veel minder erg voorlopig dan onlangs bij inenting tegen de klem. Prik zelf werd ik dan wel meer gewaar gisteren.

Ik ging ook meteen relatief fel bloeden bij de Pfizer injectie; dat was blijkbaar normaal bij mensen die iets feller reageren.
Ze zag het ook meteen aan de bult die zich snel vormde.
Als het dat maar is ..
Bij mij idem, deze voormiddag wel moe geweest en het gevoel van te uitzieken. Volgens de madam zie ik er ook niet echt fris uit.

Precies iemand die met een knokkel op mijn arm geklopt heeft. (Pfizer)

Maar wel dafalganneke gepakt voor dat ik ging, ik merk dat ik nu wel wat moe wordt. Strak nog nen dafalgan en gaan slapen.

Ik heb nog steeds geen last , maar in mijn familie had niemand last buiten 1 persoon , maar die is ketting rookster en leeft niet zo gezond.

Update: ben nu 9 dagen na vaccin Pfizer (1e) en heb gisteravond en nacht weer dezelfde pijn in mijn arm gehad. Niet gewoon de schouder, dit maal de volledige arm en echt wakker liggen van. Niks hielp. Vanmorgen nu een stijve schouder en kramp in de gewrichten. Het is normaal, lees ik. Doet dus we pijn.

Geen idee als het er iet mee te maken heeft, maar de voorbije week toch opmerkelijk pak meer vermoeid.
Precies een uur slaap extra nodig elke dag. 1e vaccin 2 weken geleden gehad
ja ik heb da ook. Tis nu precies wat aant beteren maar toch weekje geduurd

Update: ben nu 9 dagen na vaccin Pfizer (1e) en heb gisteravond en nacht weer dezelfde pijn in mijn arm gehad. Niet gewoon de schouder, dit maal de volledige arm en echt wakker liggen van. Niks hielp. Vanmorgen nu een stijve schouder en kramp in de gewrichten. Het is normaal, lees ik. Doet dus we pijn.
kzou toch eens bij dokter gaan. Ben je nog jonge kerel?

Gisteren eerste Pfizer gekregen. Mijn bovenarm voelde gisterenavond vrij stijf maar dat lijkt al wat te beteren. Voor de rest geen klachten. Volgens mijn smartwatch was mijn huidtemperatuur vannacht wel iets hoger, 0.9°C boven mijn baseline.

Neen, ben er 41 dus volgens ik lees is het niet zo ongewoon. Een 70% heeft dezelfde last.
Bij de meeste die ik ken (inclusief mezelf) en die last hadden van de arm was dat na een dag of 2 beter. Nog niemand gehoord die een week of langer daarvan last gehad heeft.

Deze week ook mijn 1ste Pfizer prik gehad (23 juni)

Na 10 minuten begon ik stekende pijn te krijgen in bovenarm en heb iemand aangesproken die mij aanraadde om 15 minuten langer in wachtzaal te blijven zitten en ze te verwittigen als ik ging vertrekken

na 15 minuten zijn ze mij zelf komen halen om te vragen hoe het was en arm gecontroleerd, had geen zwelling en ook geen roodheid maar de stekende pijn was nog hetzelfde gebleven

Ik heb toestemming gehad om naar huis te gaan en de raad gekregen om een icepack op mijn arm te leggen. Gelukkig is het vaccinatiecentrum niet ver van mijn woonplaats want ik heb totaal geen idee hoe ik thuis geraakt ben

Eenmaal thuis weet ik niet wat mij overkwam, werd opeens duizelig, zwaar gevoel in mijn hoofd en overvallen door vermoeidheid. Mijn man heeft een icepack rond mijn arm gedaan en ik heb mij in de zetel gelegd en ik heb de ganse namiddag geslapen. Ik vond 's avonds zelfs de moed niet om de trap op te gaan om in bed te gaan slapen en heb in de zetel geslapen.

De dag nadien zoals verwacht last van een stijve bovenarm, ook een kleine zwelling op plaats van inspuiting en zware vermoeidheid. Ik had moeite om mijn ogen open te houden en heb terug bijna de ganse dag geslapen.
Vermoeidheid zit nog steeds in mijn lichaam maar de andere klachten zijn weg.

Ik moet zeggen ik ben ook de laatste dagen enorm moe, vandaag in de douche zelfs nog het gevoel van in te slapen. Alleen heb ik hormonaal-gezien elke maand ook wel een dag waar ik echt alleen maar slaap wil. Dus het kan van zoiets zijn alleen klopt dat dan cyclus-gewijs niet. Ik zie nu wel op tegen prik 2 (ga hem natuurlijk nemen) want ik ga niet moeten proberen ziek zijn voor mijn baas.

Gisteren spuitje gehad. Tijdens het stappen van de prikplaats naar de wachtzaal branderig gevoel in m'n schouder. Maar tegen dat ik me neerzette was het weg.
Voor de rest niets van last meer. Enkel als ik m'n arm omhoog steek heel lichte stijfheid.

Dit tot een half uurtje geleden. Een blikje Red Bull open gedaan. Na 2 slokken plots hevige hartkloppingen. Na 10 minuten gingen ze weg.
Bij wijze van test nog een slok genomen, en direct terug hartkloppingen.

Rest van het blikje maar weggegoten...

Neen, ben er 41 dus volgens ik lees is het niet zo ongewoon. Een 70% heeft dezelfde last.
allez nie om u te doen stressen maar pijn in de arm kan op die hartzakonsteking wijzen.
Ik vertel het maar omdat ik het onlangs nog in de vriendenkring meegemaakt heb. Iemand zijn zoon (17 jaar) had corona en dat was een van de symptomen van die hartontsteking.. een pijnlijke arm.

Terug
Bovenaan