Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Waaraan twijfel je?

@Muñoz vergeet niet dat landen pas na 2 tot 4 (!) weken Johson als volledig gevaccineerd aanzien, voor je in je enthousiasme grenzen overspurt :)

maar hiervoor verdienen alle betrokken partijen toch een dikke pluim.
Ja, inderdaad. Met een gruwelijke, bijna machinale efficiëntie, maar toch is het allemaal ontzettend menselijk & warm.

Voor mensen die al een tweede Pfizer hebben gehad, hoe was de aftermath?
Zwangere vriendin kreeg afgelopen week haar tweede Pfizer. Eerste spuit was niets, tweede spuit was koorts na 1.5 uur, en goed brak.

Rond 18u 1ste Pfizer gehad. Buiten een goeie stek van de dokteres en wat bloed alles ok. Toch excuses gekregen.
Vac centrum Lokeren, alles supervlot. Voorbeeld voor de rest van de overheid...

Flanders Expo Gent.
Eerst prik Pfizer. Beetje stijfheid op die plek nu (dag later), maar voor de rest niks.

Wel goed geregeld. Ik kreeg een Japan-gevoel. Alles vlot, tijdig, op elkaar afgestemd en vriendelijk. Dacht ik: "Misschien moet ik dan toch niet verhuizen naar Japan." :tongue:
Surrealistisch in België, verdient een dikke pluim in feite. Blijkbaar kan het toch als de mensen willen.

Vanavond de eerste keer pfizer. Merk er niks van voorlopig. Wel moet ik zeggen dat het toch allemaal erg goed geregeld is. Als dit overal zo is mag men gerust de verantwoordelijken hiervoor gerust de erkenning geven die ze verdienen.

Zelfde verhaal hier. Eerste Pfizer prik gekregen en in minder dan 5min na aankomst m'n prik gekregen. Beetje de gekende stramme arm en voor de rest niks. Alles top geregeld!

Eerst prik vandaag Pfizer en heel veel volk , wel heel goed geregeld en heb er geen last van tot nu toe stijve arm , wel lichte druk in het hoofd , maar echt verwaarloosbaar .

Dit virus gaat wel heel veel jaren aanslepen , maar ik trek het me gelukkig niet aan .

Die vakantie's gaan alles stuk maken.(ik ga niet btw)

Om al dan niet lekker te freeriden 😬
Ah op die manier 😅
Kan alleen maar zeggen dat de spuit zelf en het vaccinatiecentrum super super vlot gaan. Dus voor het wachten of gedoe daarmee moet je het zeker niet laten. De dag erna kan afhankelijk van je reactie wat onaangenamer zijn, da's zowat het voornaamste "nadeel".
Voordelen voor jezelf zijn onder veel minder gedoe met reizen en binnenkort misschien evenementen. Veel meer zekerheid ook tegenover elke keer een test die ook wel eens positief kan zijn. Los van een veel kleinere kans op gevolgen van een besmetting maar ik vermoed dat je die afweging al gemaakt hebt.

Collectieve voordelen ken je allicht dus daar ga ik je wellicht niet mee overtuigen.

Gisteren ook eerste prik gekregen ( pfizer ), en nu dag nadien echt niks van last zelf geen stijve arm ofzo. Mijn vrouw is drie dagen ziek geweest ( AZ ) zij heeft wel al twee prikken gekregen.

Gisterenavond heb ik mijn eerste vaccinatie met Pfizer gekregen in Tielen. Ging vlot, niet al te lang moeten wachten voor de spuit. Eind volgende maand nog eens terug gaan.

Ik moet maandag normaal gaan voor mijn vaccin, maar deze ochtend positieve sneltest, ik ga die moeten bellen zeker om dat te verplaatsen? :sop:

Vriendin heeft J&J gehad dinsdag en ging ook vlot, niets wachten ofzo gewoon vlotjes door. Echt heel knap georganiseerd allemaal.
Ze was moe tot gisteren.

Ik heb dinsdag Moderna opstaan.

Wel redelijk slecht geslapen afgelopen nacht na de spuit gisteren. Spuit links laten zetten omdat ik rechtshandig ben, maar ik slaap op mijn linkse kant meestal en dat was toch niet zo aangenaam

Geen idee als het er iet mee te maken heeft, maar de voorbije week toch opmerkelijk pak meer vermoeid.
Precies een uur slaap extra nodig elke dag. 1e vaccin 2 weken geleden gehad

Terug
Bovenaan