Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, inderdaad. Met een gruwelijke, bijna machinale efficiëntie, maar toch is het allemaal ontzettend menselijk & warm.maar hiervoor verdienen alle betrokken partijen toch een dikke pluim.
Zwangere vriendin kreeg afgelopen week haar tweede Pfizer. Eerste spuit was niets, tweede spuit was koorts na 1.5 uur, en goed brak.Voor mensen die al een tweede Pfizer hebben gehad, hoe was de aftermath?
Surrealistisch in België, verdient een dikke pluim in feite. Blijkbaar kan het toch als de mensen willen.Flanders Expo Gent.
Eerst prik Pfizer. Beetje stijfheid op die plek nu (dag later), maar voor de rest niks.
Wel goed geregeld. Ik kreeg een Japan-gevoel. Alles vlot, tijdig, op elkaar afgestemd en vriendelijk. Dacht ik: "Misschien moet ik dan toch niet verhuizen naar Japan."![]()
Ah op die manierOm al dan niet lekker te freeriden![]()

JaIk moet maandag normaal gaan voor mijn vaccin, maar deze ochtend positieve sneltest, ik ga die moeten bellen zeker om dat te verplaatsen?![]()
Bereid uzelf voor op 40 graden koortsVriendin heeft J&J gehad dinsdag en ging ook vlot, niets wachten ofzo gewoon vlotjes door. Echt heel knap georganiseerd allemaal.
Ze was moe tot gisteren.
Ik heb dinsdag Moderna opstaan.