Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Had initieel graag j&j gehad, maar aangezien het iets minder effectief is zal ik wel even wachten.

Vraagje, werkt het vaccin enkel als je een foto op Instagram en Facebook plaatst van je vaccinatie kaartje of werkt het ook zonder?
Ik heb gehoord dat als je dat niet doet, dat Marc van Ranst je persoonlijk aan de voordeur komt opwachte... ahnee wacht, die zit nog steeds binnen.

(pasop, zonder dollen, vergeet de kracht van sociale media niet hé. "zien prikken doet prikken", als er twijfelaars zijn, en die zien dat al hun vrienden zich laten inenten, de kans is groter dat ze ook overstag gaan.)

Ik heb gehoord dat als je dat niet doet, dat Marc van Ranst je persoonlijk aan de voordeur komt opwachte... ahnee wacht, die zit nog steeds binnen.

(pasop, zonder dollen, vergeet de kracht van sociale media niet hé. "zien prikken doet prikken", als er twijfelaars zijn, en die zien dat al hun vrienden zich laten inenten, de kans is groter dat ze ook overstag gaan.)

Ik heb net een foto gepost met een vork tegen mijn gezicht gekleefd en een kookpot over mijn hoofd.

Deze middag geprikt met Moderna. Heel vlot gegaan en super georganiseerd.

Geen pijnlijke arm of iets in die aard. Enkel wat waziger in mijn hoofd en een beetje gezweet, maar geen koorts.

Mijn afspraak geannuleerd. Die 2de viel net op enkele dagen die niet gingen.
Heb dan gebeld en ze zei dat ik alles dan moest annuleren en volgende week nog es proberen

Vanmorgen om 10u gevaccineerd in Lommel met Pfizer. Allemaal goed geregeld.
Nu 8 uur later vraag ik me nog steeds af of ze wel geprikt hebben. Niks pijn op de plaats, voor de rest ook nog geen last.
Houden zo.

Vaccinatiecentrum: Gent
Geboortejaar: 1993
Eerste prik: 17/6
Tweede prik: 19/7
Vaccin: Moderna

Half uur geleden uitnodiging ontvangen.

Ik kan toevoegen: ook een lichte koorts (37,1). Dat is niet hoog, maar sowieso hoger dan normaal voor mij.
37,1 is nog geen koorts he, ook geen lichte.

Vroeger werd gezegd alles boven de 37 koorts.
Tegenwoordig zeggen ze tot 37,5 is normaal, tot 38,5 is een "verhoging" en daarboven is koorts.

37,1 is nog geen koorts he, ook geen lichte.

Vroeger werd gezegd alles boven de 37 koorts.
Tegenwoordig zeggen ze tot 37,5 is normaal, tot 38,5 is een "verhoging" en daarboven is koorts.

Geen idee, ik lees vanalles als ik dat google... het voelde alvast aan als lichte koorts. (ik heb het regelmatig gemeten het voorbije jaar, en was bij mij nooit 37+, dus 37.1 is voor mij sowieso een verhoogde temperatuur). Uiteraard niet dramatisch he :p

Hangt er ook van af hoe (waar) ge het meet, blijkbaar.

Net terug van mijn eerste prik. Ook bij de Walen zeer goed georganiseerd.
Update: na een uur of 4 na de prik pijn op de plek van de spuit gekregen en dat is het voorlopig. Wel vroeg wakker doordat ik niet ideaal kan liggen op die arm :unsure: . Als het zo blijft, ben ik tevreden.

Hier blijft het ook enkel bij een pijnlijke bovenarm. Gisteren kort na de injectie wat licht in het hoofd. JnJ vaccin.

Vraagske: moet je dat e-ticket afdrukken of is het voldoende als je dat kan laten zien op je smartphone?

Vraagske: moet je dat e-ticket afdrukken of is het voldoende als je dat kan laten zien op je smartphone?
Ik heb dat zelfs niet moeten laten zien. Ik mocht het bij aanmelding direct weggooien. Ze scanden de barcode op mijn ID kaart en kreeg mijn volgnummerke.

Terug
Bovenaan