Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Aangemeld voor Johnson vaccin 2 uur geleden op reservelijst mag binnen half uur gaan. 22 jaar
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bonjour,Boshoer, zje veu une pikuur silvoeplet! merci aurevwaar
Ik heb ook al een afspraak voor donderdag (Pfizer) en heb nu ook aangeduid dat ik het Janssen vaccin ook accepteer.Geboortejaar: 1989 (32)
Vaccin: Pfizer
1e prik: zaterdag 26/06
2e prik: zaterdag 31/07
Ik sta ook lang op de reservelijst via QVAX en heb sinds vandaag aangeduid dat ik Johnson ook accepteer.
Boshoer, zje veu une pikuur silvoeplet! merci ooievaar
Volgens Eddy Planckaert kan je het afscheid ook nog vereenvoudigen.Ik corrigeer even.
gelukkig hebben wel al veel vrienden een brief gekregen voor aan het einde van de maand te gaan.Kga het toch wagen. Mijn verlof is van 19/07 tot 1/08. Als ik ga zoals gepland, dan krijg ik mijn 2e prik op het einde van mijn verlof. Komt zo handig uit omdat ik dan niets moet uitstellen of inkorten tijdens mijnen congé.In principe mag je je niet inschrijven op qvax als je al uitgenodigd bent voor een 1e en 2de prik.
Ik wil nu echter graag J&J. Zou ik het riskeren van mij toch nog op de qvax lijst te zetten? Of zouden mijn geplande afspraken dan geannuleerd worden..
In principe mag je je niet inschrijven op qvax als je al uitgenodigd bent voor een 1e en 2de prik.
Ik wil nu echter graag J&J. Zou ik het riskeren van mij toch nog op de qvax lijst te zetten? Of zouden mijn geplande afspraken dan geannuleerd worden..
Ik dacht dat eenmaal je een 'gewone' uitnodiging gekregen hebt, je geen qvax uitnodiging meer kan krijgen (ook al sta je ingeschreven).In principe mag je je niet inschrijven op qvax als je al uitgenodigd bent voor een 1e en 2de prik.
Toch even terugkomen op enkel de arm. Toch goed moe vandaag eigenlijk. Mijn oogleden voelen zwaarNee, alleen is m'n bovenarm echt een blok beton. Da's alles precies.

Ik heb het is geprobeerd om me nogmaals in te schrijven maar kreeg deze melding "Reeds bestaand nationaal registratienummer".Ik dacht dat eenmaal je een 'gewone' uitnodiging gekregen hebt, je geen qvax uitnodiging meer kan krijgen (ook al sta je ingeschreven).
Gisteren mijn 2e moderna inenting gehad.
Toch wat meer last dan na de 1e. Vandaag wat stijve spieren (niet alleen de arm waar de spuit is gezet), en ook vermoeid.
+ deze ochtend moeite om mijn ontbijt binnen te krijgen, wat ik eigenlijk zelden of nooit voor heb.
Maar over het algemeen valt het nog wel mee. Geen hoofdpijn ofzo. Misschien wel lichte koorts, heb mijn temperatuur nog niet gemeten.
Ik kan toevoegen: ook een lichte koorts (37,1). Dat is niet hoog, maar sowieso hoger dan normaal voor mij.