Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Geboortejaar: 1989 (32)
Vaccin: Pfizer
1e prik: zaterdag 26/06
2e prik: zaterdag 31/07

Ik sta ook lang op de reservelijst via QVAX en heb sinds vandaag aangeduid dat ik Johnson ook accepteer.
Ik heb ook al een afspraak voor donderdag (Pfizer) en heb nu ook aangeduid dat ik het Janssen vaccin ook accepteer.
Kan het dat ik vandaag of morgen nog wordt opgeroepen? Of kan dat niet omdat ik al een afspraak heb voor donderdag?

In principe mag je je niet inschrijven op qvax als je al uitgenodigd bent voor een 1e en 2de prik.
Ik wil nu echter graag J&J. Zou ik het riskeren van mij toch nog op de qvax lijst te zetten? Of zouden mijn geplande afspraken dan geannuleerd worden..

Had mij aangemeld voor Johnson maar heb dit weer ingetrokken omdat die naast iets minder veilig ook iets minder doeltreffend blijkt te zijn. Mijn bloedplaatjes zitten trouwens nu al aan het minimum van de referentiewaarde bij bloedtesten. Daarnaast heb ik een snotvalling dus niet echt ideaal als ze mij binnen een paar uur/dagen opbellen. Toch maar even wachten dus :shy: gelukkig hebben wel al veel vrienden een brief gekregen voor aan het einde van de maand te gaan.

In principe mag je je niet inschrijven op qvax als je al uitgenodigd bent voor een 1e en 2de prik.
Ik wil nu echter graag J&J. Zou ik het riskeren van mij toch nog op de qvax lijst te zetten? Of zouden mijn geplande afspraken dan geannuleerd worden..
Kga het toch wagen. Mijn verlof is van 19/07 tot 1/08. Als ik ga zoals gepland, dan krijg ik mijn 2e prik op het einde van mijn verlof. Komt zo handig uit omdat ik dan niets moet uitstellen of inkorten tijdens mijnen congé.
Als ik deze week of volgende week de kans krijg om al vroeger te komen, en tis J&J, direct. Is het Pfizer, dan zal ik deze weigeren zodat mijn verlof niet in gedrang komt.

Een gemaakte afspraak annuleren gaan ze NOOIT doen he, daar hebben ze toch geen enkel reden toe of voordeel bij.
In het slechste (en zoals gecommuniceerd werd ook het meest waarschijnlijke) geval gaat ge gewoon niet meer opgeroepen worden via Qvax als ge al een reguliere uitnodiging hebt ontvangen.

Ik dacht dat eenmaal je een 'gewone' uitnodiging gekregen hebt, je geen qvax uitnodiging meer kan krijgen (ook al sta je ingeschreven).

Ik dacht dat eenmaal je een 'gewone' uitnodiging gekregen hebt, je geen qvax uitnodiging meer kan krijgen (ook al sta je ingeschreven).
Ik heb het is geprobeerd om me nogmaals in te schrijven maar kreeg deze melding "Reeds bestaand nationaal registratienummer".
Helaas pindakaas I guess.

Was wel onder de indruk van de organisatie. Chapeau! Als het goed is mag het ook es gezegd worden.

Gisteren mijn 2e moderna inenting gehad.

Toch wat meer last dan na de 1e. Vandaag wat stijve spieren (niet alleen de arm waar de spuit is gezet), en ook vermoeid.
+ deze ochtend moeite om mijn ontbijt binnen te krijgen, wat ik eigenlijk zelden of nooit voor heb.

Maar over het algemeen valt het nog wel mee. Geen hoofdpijn ofzo. Misschien wel lichte koorts, heb mijn temperatuur nog niet gemeten.

Ik kan toevoegen: ook een lichte koorts (37,1). Dat is niet hoog, maar sowieso hoger dan normaal voor mij.

Nog even een update, altijd interessant voor degenen die nog aan de beurt moeten komen: 2 dagen na mijn tweede inenting waren alle bijwerkingen al verdwenen.

Neenee, een auto is net iets te zwaar om aan mijn arm mee rond de lopen :unsure:
Voordeel is dat ik nooit meer moet zoeken achter mijn sleutels

Terug
Bovenaan