D
Deleted member 3056
Guest
Wel zoals ik dus al zei (en al meermaals gezegd heb in verschillende corona topics hier), ik wil mij wel laten vaccineren, maar ik wou in eerste instantie afwachten tot het najaar of misschien zelfs begin volgend jaar. Gewoon om alle informatie over de vaccins te kunnen opvolgen om te zien wat de bijwerkingen en dergelijke zijn en op dat punt dan hopelijk ook zelf te kunnen kiezen welk vaccin ik dan zou willen nemen.
Met de informatie die er nu is had ik de laatste maanden dan stilaan mijn keuze gemaakt voor moderna of j&j, maar het is uiteindelijk Pfizer geworden (moderna word hier niet gezet en voor j&j ben ik te jong) en ja ik heb wel wat schik ivm die mogelijke hartspierontsteking bij Pfizer, hoe klein de kans mss ook is.
Maar ik ben dus geen anti-vaxxer, want dat verwijt heb ik hier op het forum (9lives) ook wel eens gehad.
Ah ok.
Ik weet niet wie er wat ergens plaatst dus als je het ooit ergens hebt gepost, heb het niet gelezen.
Als ik me niet vergis zit heel deze vaccinatiecampagne nog in een testfase en zijn alle definitieve resultaten ivm bijwerkingen etc pas beschikbaar binnen 2 jaar maar als je zekerheid wilt kan je altijd een arts raadplegen of een deskundige op dit gebied.
Als je twijfelt moet je het niet doen en ja je krijgt snel een label op je voorhoofd als je een beetje weigerachtig/kritisch tegenover iets staat maar hoef je vooral niet wakker van te liggen.
Iedereen moet maar doen waar die zich het prettigst bij voelt

Nee, alleen is m'n bovenarm echt een blok beton. Da's alles precies.

. Die spuit op zich maakt me niks uit.