Eens gekeken op mijnburgerprofiel en er stond een uitnodiging.
Ik zou Pfizer krijgen. Eerste vaccin op 19/06 en 2de op 21/07
Bouwjaar 1986, Antwerpen.
Ik zou Pfizer krijgen. Eerste vaccin op 19/06 en 2de op 21/07
Bouwjaar 1986, Antwerpen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge fietst toch veel.... Kijkt hoe ge je voelt en gaat dan losfietsen ofzo? Zware inspanning zou ik nu zelf ook niet doen.Mag je eigenlijk sporten na je vaccin of is het niet aan te raden?
Woensdag mijn eerste en 21 juli mijn tweede.
‘89… goed. Verwacht dan wel een uitnodiging een van de dagen!Zaterdag de 19e Pfizer en tweede spuit op de nationale feestdag. '89 present. Ben eens benieuwd. Spoor Oost Antwerpen.
K ben na men tweede twee uur gaan tennissen zolang je geen last hebt lijkt er mij geen probleem (en met de paar pintjes nadien ook nietMag je eigenlijk sporten na je vaccin of is het niet aan te raden?
Woensdag mijn eerste en 21 juli mijn tweede.
)Ja zal sowieso maar losfietsen zijn. Juist gehoord dat het 33 graden zal zijn.Ge fietst toch veel.... Kijkt hoe ge je voelt en gaat dan losfietsen ofzo? Zware inspanning zou ik nu zelf ook niet doen.

Overal lees ik dat het niet zo'n goed idee is binnen de 48u. Dan ging het wel vooral over maximale inspanningen, dus losfietsen zal niet zo'n probleem zijn.Ja zal sowieso maar losfietsen zijn. Juist gehoord dat het 33 graden zal zijn.![]()
Gisteren J&J gekregen rond 14u.
Vandaag me toch grieperig beginnen voelen: zwaar hoofd, hoesten, frisjes hebben.
Hopelijk morgen beter.