Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Eens gekeken op mijnburgerprofiel en er stond een uitnodiging.
Ik zou Pfizer krijgen. Eerste vaccin op 19/06 en 2de op 21/07
Bouwjaar 1986, Antwerpen.

Net ook eens op mijnburgerprofiel gekeken. 28 juni en 2 augustus met pfizer. Ik heb meteen ook maar bevestigd.

Moderna gehad afgelopen vrijdag om 15:00. Rond 18:00 voelde ik me er toch duizelig van en lichtjes ziek (symptomen moeilijk te omschrijven). Was volledig weg 24u later. Bij mijn tweede inenting ga ik me hier wel op voorbereiden.

Gisteren J&J gekregen rond 14u.
Vandaag me toch grieperig beginnen voelen: zwaar hoofd, hoesten, frisjes hebben.
Hopelijk morgen beter.

Zaterdag de 19e Pfizer en tweede spuit op de nationale feestdag. '89 present. Ben eens benieuwd. Spoor Oost Antwerpen.

Laatst bewerkt:
Mag je eigenlijk sporten na je vaccin of is het niet aan te raden?

Woensdag mijn eerste en 21 juli mijn tweede.

Eerste prik: 13 juni 13.09
Tweede prik: 18 juli
‘88
Schaarbeek
Pfizer

Ik voel enkel een kleine stijve arm. Geen andere bijwerkingen. 2 pintjes gedronken tijdens voetbalwedstrijd, nu slapen.
Historische dag! Goed geregeld allemaal, chapeau!

Vrijdag ook een mailtje gekregen:
Bouwjaar 1988
Vaccinatiecentrum Beveren
Eerste prik (Pfizer) op 28/6, tweede op 2/8

Eerste prik midden in onze vakantie, we komen dus even naar huis en vertrekken dezelfde dag terug.

De dag kon ik niet verzetten, wel het uur (van 16u naar 9u verzet).

Laatst bewerkt:
Gisteren J&J gekregen rond 14u.
Vandaag me toch grieperig beginnen voelen: zwaar hoofd, hoesten, frisjes hebben.
Hopelijk morgen beter.

En hoe voelt ge u vandaag? leef je nog?

Ik krijg morgen mijn JnJ shot.

Ik hoor dat ze in het vaccinatiecentrum vragen of je allergisch bent aan iets, ik hoop dat ze dat niet aan mij moeten vragen en het gewoon aan mijn gezicht kunnen aflezen.

4TlBXy71L1kGL4BFHWIbER4jZPQO_cCMM16x-Lt9kBRL1nUFTjurBwZJcrcBv35uM0plTf1IPxsagDHub0r9VD_w54sthXohLw17fJIfuTHXHxjBMqvvkckKS_iUK7wREAKc5attbLG0DLMZDws4JX9sQgUOcqZF

Terug
Bovenaan