Kan absoluut geen kwaadUitnodiging gekregen maar moet op dezelfde dag naar de tandarts, sebiet maar ff bellen om te horen of dat geen kwaad kan.
36 j
waasland
26/6 pfizer
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan absoluut geen kwaadUitnodiging gekregen maar moet op dezelfde dag naar de tandarts, sebiet maar ff bellen om te horen of dat geen kwaad kan.
36 j
waasland
26/6 pfizer
Vandaag hebben precies veel min 35 jarigen uit Vlaanderen hun uitnodiging gekregen in mijn directe omgeving, ik dacht dat ze pas over een maand ofzo aan de beurt kwamen?
Qua uitnodigingen? Of qua effectieve vaccinaties deze week? Want dat deze week de mensen van 197x langsgaan, is normaal hoor. Als die mensen nu pas hun uitnodiging krijgen dan zitten ze in Aarschot idd wel wat achter tov de meeste plaatsen.FYI: Aarschot zit nog maar aan 197x.
Aan de frustrerende kant, want de centra rond Aarschot zitten aan 198X.
Die ebox waarin je die uitnodigen krijgt, is dat hetzelfde systeem als waarin je bv berichten over de belastingen krijgt (wat bij mij via Doccle gebeurt)?
Die ebox waarin je die uitnodigen krijgt, is dat hetzelfde systeem als waarin je bv berichten over de belastingen krijgt (wat bij mij via Doccle gebeurt)?

Welk centrum?Gisteren nog aan’t lachen geweest dat het voor mij nog wel een tijd ging duren, daarnet ook de uitnodiging in mijn mails.
28/06 nr. 1 en de 2de op 2/08.
5 weken ertussen dus zal waarschijnlijk ook wel Pfizer zijn.
Geboortejaar 88, de eerste krijg ik op mijn verjaardag, schone cadeau![]()
Gisteren nog aan’t lachen geweest dat het voor mij nog wel een tijd ging duren, daarnet ook de uitnodiging in mijn mails.
28/06 nr. 1 en de 2de op 2/08
5 weken ertussen dus zal waarschijnlijk ook wel Pfizer zijn.
Geboortejaar 88, de eerste krijg ik op mijn verjaardag, schone cadeau
Wel beide keren een maandag rond 14u, tof dat ik dan aan’t werk ben.
Op zich is dat geen probleem om even weg en weer te rijden, maar ‘t is toch weer gedoe.
edit: centrum Sijsele btw
Mijn vader is geboren in 1958 en is pas deze week gevaccineerd (ook in Aarschot).Qua uitnodigingen? Of qua effectieve vaccinaties deze week? Want dat deze week de mensen van 197x langsgaan, is normaal hoor. Als die mensen nu pas hun uitnodiging krijgen dan zitten ze in Aarschot idd wel wat achter tov de meeste plaatsen.

Ja, blijkbaar, ik heb de "pech" dat ik in Sint-Truiden woon.Als je in Leuven, Hasselt, Antwerpen, Gent of Kortrijk moet, is de kans zeer hoog (80%) dat je Moderna krijgt. In de 87 andere centra is dan kans dan weer nul.
Over welk vaccin ging het dan, want dat lees ik niet in de tekst?![]()
Plots 500 vaccins op overschot op einde van de dag: Antwerpenaren staan in lange rijen aan te schuiven aan Spoor Oost
Aan het vaccinatiecentrum in Spoor Oost stond dinsdagavond na sluiting nog een lange rij mensen. Door een foute telling was er een groot overschot van vaccins. Deze werden uitgedeeld aan iedereen die langskwam. Het nieuws werd via via verspreid en bracht heel wat volk op de been. “Het goede...www.hln.be
Heb er eentje kunnen ´scoren´. Was er pas rond kwart voor 11. Wel uur moeten aanschuiven.
Lokeren, '86. Exact 1 dag later dan jij..Vaccinatiecentrum Izegem
Geboortejaar 87
Eerste prik 24/06
Tweede prik 29 /07
Vaccin: pfizer.
Met gemengde gevoelens, blij omdat ik er dan van af ben, langs de andere kant voelt het wat als een sprong in het onbekende.
welk vaccin?Kortrijk, geboortejaar 1989
25/6 & 30/7
Ach, ik zal wel weer proefkonijn zijnLokeren, '86. Exact 1 dag later dan jij..
Ik kijk er wel naar uit.