Vaatwasser laten herstellen of nieuwe vaatwasser?

Goed nieuws (onder voorbehoud)! Krefel verontschuldigt zich nogmaals en ik mag een professioneel bestek binnensturen die zij dan al dan niet zullen goedkeuren. Ik kan het daarna laten herstellen door een extern bedrijf of particulier. Ik ga dus volgende week langs Kovera voor een offerte en dan keurt Krefel dat hopelijk goed zodat het eindelijk opgelost kan worden.
 
Ik krijg een aanbod van een waardebon van 50 euro. Lijkt me toch geen deftig offer?
Grappig, wij hadden een koelkast gekocht bij Krefel. Er was ergens een stuk plastic afgebroken in de koelkast bij het transport. De installateur had dan gebeld met Krefel zei hij, wij zouden ook een waardebon van 50 euro krijgen.. Daarna niks meer van gehoord, zelf eens gebeld, wist Krefel er niks van. Uiteindelijk foto's doorgestuurd en toch de voucher gekregen. Dus er scheelt wel wat bij Krefel.
Wel hebben ze ook 2x een licht tikje gegeven tegen de deur terwijl ze de koelkast aan het verplaatsen waren, waarop ze 'Sorry' zeiden. :cautious: Schade was wel nagenoeg onzichtbaar gelukkig, dus niet genoeg voor iets van de verzekering te krijgen.
 
Terug
Bovenaan