Wij hebben onze trip aan de WC ook afgesloten in Las Vegas en zijn daar gewoon als laatste dagen wat extra aan het zwembad gaan liggen.We hebben meer dagen dan de 14 die we in W-coast kunnen steken. Die dingen die ik opgelijst heb zijn een richtprogramma.
Ik rush zelf ook niet graag hoor
en een 5tal dagen/week erna all-in is iets wat we gewoon graag doen. Zullen ter plekke ook uitstapjes doen, maar is gewoon leuk om wat margaritas aan een zwembad/strand te drinken zonder enige verplichting![]()
Moet eerlijk zegen dat in nog nooit in Cancun ben geweest, maar vermoed dat het daar ook "gewoon" tourist resorts zijn. Hotels zijn in LV spotgoedkoop en akkoord, je hebt geen mooi strand maar met het uitgespaarde geld van de vlucht kan je zoveel margaritas drinken dat je het verschil niet meer zal merken.
Ook mijn advies dus, blijf wat langer aan de WC, en boek daar (eventueel buiten LV) de laatste dagen een leuk resort om nog wat uit te blazen.

Heb je link ofzo vanwaar ik dat kan doen? Dat is iets dat je gratis kan spelen en je daadwerkelijk ook een beetje kans hebt om te winnen? Of betalend en je moet daar uren in stoppen?