Uncharted

Film Uncharted

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Uncharted laat ons kennismaken met de jonge, intelligente Nathan Drake (Tom Holland) en toont zijn eerste schattenjacht met de wijze partner Victor "Sully" Sullivan (Mark Wahlberg). In een epos van actie en avontuur, reizen zij de wereld rond tijdens een gewaagde zoektocht naar "de grootste schat die nooit gevonden werd", terwijl ze ook aanwijzingen zoeken die kunnen leiden naar Nathans lang verloren broer.

 
Die 2 zijn toch compleet miscast daarvoor? Allé ja, als je een game verfilmt, probeer dan op zijn minst de personages wat waarheidsgetrouw weer te geven.
 
Ik vind het er érg stom uit zien.
Tom Holland veel te jong. Mark Walberg.... kan ik wel mee leven, I guess?

Daarnaast lijkt mij dit het type verhaal dat werkt in een game, maar zich niet goed leent voor het grote scherm.
Volgens mij hangt er een flop in de lucht (niet per se commercieel)
 
Nee, o nee, eerste indruk.
Ze kunnen prachtfilms maken van deze serie, maar ik ben zo bang voor dit resultaat.

Ook gewoon geen grote fan van Mark Wahlberg.

Desondanks ga ik het zien, maar niet zeker of het in de cinema is of op één van de vele streamingdiensten wat later.
 
Ik blijf er wel bij dat Tom Holland kwa persoonlijkheid en humor een perfecte Nathan Drake is...
Hij heeft natuurlijk de looks tegen en dan is de vraag in hoever je met de games wil gaan vergelijken natuurlijk.

Dit lijkt me uiteindelijk een leuke popcorn film te gaan worden, maar om de games voorbij te gaan... tja... das een bijna onbegonnen werk...
 
Ik ben dus niet de enige die Tom Holland een zeer vreemde keuze vindt :p
Wahlberg wist ik zelfs nog niet, maar dat klopt ook niet...

Nu ja, voordeel vd twijfel, ben wel benieuwd om deze te zien.
 
Tom holland als teenage drake kan wel passen. Ze kunnen deze film als prequel zien. In Uncharted komt drake me over als een 30tiger.
 
Lieten ze niet melden dat het de bedoeling was om dit in hun jonge jaren te doen? Maar inderdaad, iedereen is miscast imo.

Nathan Fillion was in mijn ogen een perfecte drake, misschien al een beetje te oud maar toch.
Sully weet ik eerlijk gezegd nog niet wie je hiervoor kunnen pakken? Kevin Spacey haha ?
 
Die kerel die J. Jonah Jameson speelt in Spiderman zou volgens mij Sully wel kunnen vertolken.

Eerlijk, ik verwacht hier niets van als grootste uncharted fan (op dit forum).
Tot ongeveer anderhalf jaar geleden zelfs de uncharted 4 multiplayer kapot gespeeld en de games telkens minstens 10 keren uitgespeeld van voor tot achter.
Ik had gehoopt dat ze een ander verhaal en setting brachten, maar ze lijken gewoon de 3 eerste games in 1 te comprimeren?
 
Ze proberen hier niet de mensen aan te trekken die Uncharted goed vonden, wel de grote massa. Spijtig maar zo zit het nu eenmaal in elkaar.
 
Tom holland als teenage drake kan wel passen. Ze kunnen deze film als prequel zien. In Uncharted komt drake me over als een 30tiger.

Ja ge hebt in UC3 wel dat chapter in Cartagena, met een teenage Nathan en jongere Sully. Dat komt nog het dichtste bij Tom Holland en Wahlberg.

uncharted-3-nate-and-sully-flashback.png


Maar de film gaat duidelijk weinig te maken hebben met de games.
 
Terug
Bovenaan