Eerste trailer voor Uncharted

Na jaren van problemen met de productie, komt Nathan Drake eindelijk naar het witte doek. Uncharted, met in de hoofdrollen Tom Holland als Nathan Drake, Mark Wahlberg als Victor "Sully" Sullivan, en Sophia Ali als Chloe Frazer, zal op 18 februari 2022 in de bioscoop verschijnen. Sony heeft vandaag de eerste trailer van de film vrijgegeven.

De eerste trailer voor Uncharted toont Holland als een jongere Nathan Drake, ergens tussen de 30-jarige Drake die we zien in de eerste Uncharted-game en de jonge Drake die we kennen van Uncharted 3. Voor dit avontuur is Nate op zoek naar de schat van Magellan, en komt hij toevallig een schatzoeker tegen die op zoek is naar hetzelfde, Sully. Het lijkt erop dat Nate, Sully, en één van Drakes liefdes uit de games, Chloe, het zullen opnemen tegen een nog naamloze slechterik, gespeeld door Antonio Banderas.

In de film zullen verschillende iconische momenten uit de PlayStation-franchise worden nagespeeld, waaronder de vrachtvliegtuigsequentie uit Uncharted 3 en wat lijkt op de partysequentie uit Uncharted 4. Nate noemt in de trailer ook zijn broer Sam, een personage dat pas in Uncharted 4 in de games voorkwam.

Veertien jaar na de release van de originele Uncharted is de film eindelijk in zicht voor de fans die er al lang van houden. Bekijk de trailer alvast en laat weten wat jij ervan vindt.

 
Persoonlijk zag ik liever Nathan Fillion gecast als nathan drake (zoals te zien uit deze live action fan film uit 2018). Vertel alvast wat jullie van de cast en de eerste trailer vinden.

 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Antonio Banderas als slechterik vind ik geen slechte keuze qua casting!
De karakterisatie van Drake en Sully daarentegen... niet elke flauwe casting maar ze gedragen zich ook heel anders.
 
Ik kijk er enorm naar uit, Tom Holland heeft niet de Drake looks, maar met de humor komt hij er wel dichtbij denk ik.
Benieuwd naar Sully ben ik ook wel, uiteraard heeft hij de looks ook niet, maar.....

Toen Daniel Craig gecast werd als Bond dacht ook iedereen dat hij de looks niet had, en hij zette gewoon de rol subliem neer.
De actie zit zo te zien goed....

Fingers crossed!
 
Terug
Bovenaan