Nrt
Well-known member
Bart Raes.Wie was het?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bart Raes.Wie was het?
Na de 2-4 in mijn bed gekropen, geweldig ideeLol, wat een match nog in Manchester![]()

Doodzonde man. Heerlijke match. Die United-fans die het stadion al verlaten hadden wel lachen.Na de 2-4 in mijn bed gekropen, geweldig idee![]()
Wat dan te zeggen over de rode kaart voor TolissoOp Tipik geen deftige herhaling gezien, telkens te laat. Maar in de live leek het toch ook een duw in de rug
Die penalty is toch ook zeer licht gegeven, we kunnen evengoed stoppen met voetbal een contactsport te noemen (zeker in de 16)

De refs fluiten misschien meer met de idee, als we blunderen is er nog altijd de VAR om het recht te zetten? Is m.i. een argument pro afschaffing van de VAR.Als je 7-1 verliest moet je misschien niet teveel klagen, maar na de dubieuze beslissingen in de heenmatch was het gisteren toch alweer prijs. Hoe die doodschop op Prados bij een 0-1 stand niet bestraft werd met rood, begrijp ik toch ook niet helemaal. Een minuut later werd het 1-1. United scoorde vorige week ook twee goals na die vreemde rode kaart, dus je weet niet hoe het was afgelopen. Bilbao gaf het gewoon op na de 1-1.
Het blijft toch wel opvallen dat de refs precies meer fouten maken dan vroeger mét VAR.
Finale verliezen van Spurs zou toch een ongekend dieptepunt zijn voor ManU. Jammer dat Kane zijn prijs heeft gepakt. Zou anders echt een extra dimensie geven.Zowel Spurs of United kunnen hun seizoen redden op 1 wedstrijd. We gaan het zien.
Laatste seizoenen niet veel gewonnen alvast van de Spurs..Finale verliezen van Spurs zou toch een ongekend dieptepunt zijn voor ManU. Jammer dat Kane zijn prijs heeft gepakt. Zou anders echt een extra dimensie geven.