Tis net dat ik bedoel ze zien alles, dus een rode kaart aannaaien gaat niet zo makkelijk meer.De VAR mag daar niets aan doen jammer genoeg, zolang de ref geen penalty geeft of rood trekt, kunnen die met zulke fases enkel eens met hun ogen draaien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis net dat ik bedoel ze zien alles, dus een rode kaart aannaaien gaat niet zo makkelijk meer.De VAR mag daar niets aan doen jammer genoeg, zolang de ref geen penalty geeft of rood trekt, kunnen die met zulke fases enkel eens met hun ogen draaien.
Aja, op die manier. Dacht even dat je bedoelde dat de VAR ook zou moeten tussenkomen om de matennaaier te bestraffen. Ik hoop in elk geval wel dat ze dat laatste ooit invoeren.Tis net dat ik bedoel ze zien alles, dus een rode kaart aannaaien gaat niet zo makkelijk meer.
Idem. 3-0 in de heenmatch. Dan is het kalf verdronken en heb ik mijn tijd ook anders besteed. Ik heb zelf geen samenvattingen gezien maar wat ik lees nu, ja dat moet er gewoon uit. Of dat nu Anderlecht is of een andere ploeg.Oorverdovend stilmisschien zitten mensen op een weekdag niet constant op BG?
Ikzelf persoonlijk heb de wedstrijd aan mij laten voorbijgaan.
Toch wel behoorlijk triestig van Fener met al die namen.Eat your heart out Anderlecht. Zelfs een zwalpend Rangers gaat 1-3 op Fenerbahce winnen.
Rangers uiteindelijk wel strafschoppen nodig gehad om door te stoten.Eat your heart out Anderlecht. Zelfs een zwalpend Rangers gaat 1-3 op Fenerbahce winnen.
Rangers uiteindelijk wel strafschoppen nodig gehad om door te stoten.
Inderdaad, als Fenerbahce minder dubieuze goals cadeau krijgt hebben ze het een pak moeilijkerMaar wel doorgestoten, toch? Ipv 5-2.

Hadden nochtans een penalty moeten krijgen op 't einde van de verlenging wat hun nu mogelijks de kwalificatie kost.Inderdaad, als Fenerbahce minder dubieuze goals cadeau krijgt hebben ze het een pak moeilijker![]()

Dit! Mij dood zitten ergerenWat een slecht commentaar bij die match van manu wtf
Wie was het?Dit! Mij dood zitten ergeren
Die kleine met zijn brilleke wat soms ook sports late night doet.Wie was het?
Hm, ik snap wel dat je die niet fluit, al gaat de VAR ook niet tussenkomen als hij die wél fluit.Dikke duwfout toch voor mij.
Wie was het?
Raes denk ik?Die kleine met zijn brilleke wat soms ook sports late night doet.
Op Tipik geen deftige herhaling gezien, telkens te laat. Maar in de live leek het toch ook een duw in de rugDikke duwfout toch voor mij.