UEFA Europa League 2024-2025

Op Voetbalzone.nl gaan lezen is al even ergerlijk als de HLN comments doornemen.

De meeste Ajax fans vonden het absoluut geen penalty maar "gewoon een botsing" op het einde, sterker nog, er zijn er zelfs die het eerder fout vonden van Rodriguez, want "die botst eigenlijk tegen de keeper aan..." :rofl:

Ik vond het wel opvallend hoe onmondig Union was in de laatste meters en actie voor de goal. Zoveel verkeerde passen en beslissingen daar, echt niet normaal.

Die rode kaart voor Klaassen was beter niet gegeven, tegen 11 met een Ajax dat wel nog probeert te voetballen had Union mss meer kans gemaakt dan nu tegen die geparkeerde bus.
Comments van hersenloze voetbalfans over't algemeen met 1000kg zout nemen.
Wat ik wel raar vond, toen ik gisterenavond wat Nederlandse media las, kwam dat incident gewoon niet ter sprake. Misschien hadden ze hun artikeltje al geschreven en op publish gedrukt...

Comments van hersenloze voetbalfans over't algemeen met 1000kg zout nemen.
Wat ik wel raar vond, toen ik gisterenavond wat Nederlandse media las, kwam dat incident gewoon niet ter sprake. Misschien hadden ze hun artikeltje al geschreven en op publish gedrukt...
Dat of gewoon bewust niet over spreken. Je ziet dat in onze media ook vaak. Als je een wedstrijd volledig bekijkt, is er toch vaak een dubieuze fase die nergens in een samenvatting of bespreking nog terugkomt.

Die rode kaart voor Klaassen was beter niet gegeven, tegen 11 met een Ajax dat wel nog probeert te voetballen had Union mss meer kans gemaakt dan nu tegen die geparkeerde bus.

Kijk, die Klaassen is gewoon een kapitein met meesterbrein. Ziet dat het niet lukt met 11v11 tactiek, dus pakt opzettelijk rood zodat ze van tactiek kunnen veranderen.

Dat of gewoon bewust niet over spreken. Je ziet dat in onze media ook vaak. Als je een wedstrijd volledig bekijkt, is er toch vaak een dubieuze fase die nergens in een samenvatting of bespreking nog terugkomt.
Overal, in de Play Sports samenvattingen is dat ook heel opvallend, toch voor de PL.

Mja, als je buiten beschouwing laat hoe je je team zet voor het begin van de match, dan wel ja. Met 11 - 11 werden jullie gewoon overlopen.

Tijdens de match heeft hij goed aangepast. Je kan ook zeggen dat wanneer je met 10 valt (en nog steeds naar verlengingen gaat bij 0-2), het geen briljante tactische move is om dan te zeggen: "met z'n allen verdedigen en loeren op de counter". Na zo'n dramatische eerste helft kon een blinde zien dat er wissels nodig waren.

Als Franjo scherper voor de dag was gekomen, of Rodriguez niet altijd de stenen uit de grond zou zuigen, was het 0-3 na '90 & over en out.
Farioli had gewoon te veel basisspelers rust gegund. Er stonden eigenlijk maar een man of 4 uit de echte basis erop. Dat was zeker geen goede zet.

Je belicht het ook wat te hard van één kant imo. Als je alles in berekening wilt nemen, moet je ook zeggen dat Hato na 5 minuten ons op voorsprong moest koppen en dan was er waarschijnlijk geen sprake van de wederopstanding van Union he. Dat was misschien zelfs één van de grootste kansen van de hele match.

Laatst bewerkt:
Bwa Pocognoli heeft ook wat gegokt door zijn vier resterende wissels te houden tot de verlengingen om dan nog 30 minuten te kunnen pompen. Dat er geen penalty gefloten wordt, is inderdaad jammer en volgens Sporza had Union nog verlengingen uit de brand kunnen slepen.

1740143150362.png

Amaai, dat interview met Coosemans over hoe hem iemand een rode kaart wou aannaaien, 'slim proberen zijn' zoals hij het zelf verwoorde, maar dat het uiteindelijk maar bij geel bleef.
Vanaf 1:35.

Amaai, dat interview met Coosemans over hoe hem iemand een rode kaart wou aannaaien, 'slim proberen zijn' zoals hij het zelf verwoorde, maar dat het uiteindelijk maar bij geel bleef.

Ja, dat krijg je natuurlijk als je coach openlijk dat gedrag aanmoedigt. Zeer zielig allemaal.

Laatst bewerkt:

Wat moet hij zeggen dan? Ik kreeg een kopstoot en was even groggy? Hij antwoord gewoon wat werkelijk elke speler, in elk team tegenwoordig doet. "Slim proberen zijn". Dat deed Mitrovic bij Gent, dat deed De Cuyper tegen Atalanta, dat deed Janssen tegen Anderlecht met zijn hands, dat deed Leoni tegen Antwerp. Elke ploeg of elke supporter is verbaasd als het tegen hun is, maar als hun eigen ploeg het dan doet wordt er gezwegen. Dat is heus niet uniek voor een Anderlecht fan hoor.

Ik ben er absoluut geen fan van en van mij mogen ze voor hun "slim" zijn allemaal geel krijgen.

Ja, dat krijg je natuurlijk als je coach openlijk dat gedrag aanmoeidigt. Zeer zielig allemaal.
Zeer zielig inderdaad. Even zielig wanneer ze het intern aanmoedigen en er niet voor durven uitkomen.

Laatst bewerkt:
Wat moet hij zeggen dan? Ik kreeg een kopstoot en was even groggy? Hij antwoord gewoon wat werkelijk elke speler, in elk team tegenwoordig doet. "Slim proberen zijn". Dat deed Mitrovic bij Gent, dat deed De Cuyper tegen Atalanta, dat deed Janssen tegen Anderlecht met zijn hands, dat deed Leoni tegen Antwerp. Elke ploeg of elke supporter is verbaasd als het tegen hun is, maar als hun eigen ploeg het dan doet wordt er gezwegen. Dat is heus niet uniek voor een Anderlecht fan hoor.

Ik ben er absoluut geen fan van en van mij mogen ze voor hun "slim" zijn allemaal geel krijgen.

Zeer zielig inderdaad. Even zielig wanneer ze het intern aanmoedigen en er niet voor durven uitkomen.
Awel ja, en niet op jou bedoeld, maar dat er dan gewoon gestopt wordt met te beweren dat als het bij hun ploeg zou gebeuren ze het ook zouden schandalig vinden maar als het dan effectief bij hun ploeg gebeurt dan hoor je niets

Awel ja, en niet op jou bedoeld, maar dat er dan gewoon gestopt wordt met te beweren dat als het bij hun ploeg zou gebeuren ze het ook zouden schandalig vinden maar als het dan effectief bij hun ploeg gebeurt dan hoor je niets
Rustig, rustig.
Ik heb Union gekeken dus heb de fase nie gezien en ik bekijk zeker niet elk interview

Ik heb ook niemand veroordeeld of gezegd dat het schandalig is. Denk dat dat Trump was..

Die trucken van de foor moeten er inderdaad gewoon uit. Niemand die de sport of voetballers nog serieus kan nemen.

Maar de ene vind DeCuyper slim/leep en goed uitgelokt en dit is dan schandalig. Tis allemaal even belachelijk. Alleen draaien sommige nogal snel afhankelijk van welk shirt de speler aanheeft

Elke ploeg of elke supporter is verbaasd als het tegen hun is, maar als hun eigen ploeg het dan doet wordt er gezwegen. Dat is heus niet uniek voor een Anderlecht fan hoor.

Toch genoeg mensen die dit aankaarten? En gewoon niet veel Anderlecht fans hier gekeken heb ik de indruk.

Ik heb het pas gisteren gezien op X. Maar werkelijk belachelijk, en van mij mag men daar zelfs rood voor geven, als dat betekent dat we van al die cinema af zijn.

Ik erger mij daar dood aan. Ook niet akkoord dat iedere speler dit zou doen. Zijn vaak ook dezelfde, zoals bij ons Leoni, om zot van te komen. Niet slim, maar zielige matennaaierij, die niets met voetbal te maken heeft imo.

Toch genoeg mensen die dit aankaarten?

Ik heb het pas gisteren gezien op X. Maar werkelijk belachelijk, en van mij mag men daar zelfs rood voor geven, als dat betekent dat we van al die cinema af zijn.

Ik erger mij daar dood aan. Ook niet akkoord dat iedere speler dit zou doen. Zijn vaak ook dezelfde, zoals bij ons Leoni, om zot van te komen. Niet slim, maar zielige matennaaierij, die niets met voetbal te maken heeft imo.
Je zou toch denken tegenwoordig met de VAR dat dit eruit ging gaan.

Toch genoeg mensen die dit aankaarten? En gewoon niet veel Anderlecht fans hier gekeken heb ik de indruk.

Het gaat er vooral om dat wanneer zulke zaken voor vallen bij je eigen team, dat er veel minder op gereageerd wordt dan wanneer je die zaken tegen krijgt. Hier werd weer gedaan alsof de Anderlecht fan blind is voor hun eigen team en enkel commentaar geeft op anderen. Als ik het zie gebeuren terwijl je het tegen krijgt zal ik eens vloeken, doet iemand van u eigen ploeg hetzelfde, draai ik met mijn ogen.

Zoals ik zei, ik vind het ook hatelijk en van mij mogen ze er gerust meteen tegen optreden. Idem met al dat opgefokt gedoe richting scheids en medespelers.

Ik wil zeker niet beweren dat elke spelers dat doet, enkel dat de speler die het doet dat zelf "slim" vindt.

Terug
Bovenaan