UEFA Conference League 2024/2025

De mooie Poolse stad Wroclaw zal zich het bezoek van de Engelsen en Spanjaarden nog lang herinneren.

Je moet zot zijn om tegenwoordig nog een Europese finale te willen hosten.
Gaststad zijn van een finale met een Engelse club er in lijkt me nooit een geschenk. De Polen zijn wel wat meer gewoon dat dat gelukkig.

Ik was het gisteren ook aan het denken, dat wordt precies meer en meer een trend.

En dan moeten de ultra's van Inter en PSG nog aan bod komen. :laugh:
Heeft PSG ultras? :unsure:
Dat is voor mij zo'n kunstmatige ploeg die buiten wat Franse succeso's ook in Azie fans heeft.

Heeft PSG ultras? :unsure:
Dat is voor mij zo'n kunstmatige ploeg die buiten wat Franse succeso's ook in Azie fans heeft.
Afgaand op de matchen die ik gezien heb in de CL zou ik toch heel erg graag eens gaan kijken naar daar ze, lijkt me enorm sfeervol.
En PSG heeft nu ook wel wat geschiedenis vóór de sjeiks ook éh, daar zal wel een stevige fanclub achter zitten die er al was voor het grote geld.

Denk dat heel zware ultras zijn, nog voor het grote geld tegen Marseille ... serieus oorlog tss die twee
Waren (zijn?) er sowieso al geen 2 rivaliserende clans onder de PSG fans zelf? Die uit de banlieues en die uit meer gegoede kringen?
Water en vuur, behalve dan bij de topmatchen, dan waren het 2 handen op 1 buik.

Waren (zijn?) er sowieso al geen 2 rivaliserende clans onder de PSG fans zelf? Die uit de banlieues en die uit meer gegoede kringen?
Water en vuur, behalve dan bij de topmatchen, dan waren het 2 handen op 1 buik.
Dat weet ik nie op mijn werk zat er een Frans man die met een vriend eens meegeweest naar Marseille-psg diene mens heeft er nog een trauma van die heeft moeten lopen voor zijn leven.Die zie je daar nooit meer terug toch jammer als je dat bekijkt een voetbal match mee pikken en mogen lopen voor u leven.

Afgaand op de matchen die ik gezien heb in de CL zou ik toch heel erg graag eens gaan kijken naar daar ze, lijkt me enorm sfeervol.
En PSG heeft nu ook wel wat geschiedenis vóór de sjeiks ook éh, daar zal wel een stevige fanclub achter zitten die er al was voor het grote geld.
Duurste tickets van alle UCL teams.

Dan zou ik eerder afzakken naar de Uber Eats Ligue 1 McDonalds wedstrijd voor een topmatch à la PSG - Angers SCO

Terug
Bovenaan