UEFA Conference League 2024/2025

OK hij scoort maar de manier waarop.... elke normale spits raakt die bal met het hoofd, jackson clown met zen borst... en nu deze kans... ik kan hem echt niet meer zien

Jackson :rofl: :rofl: :rofl:

En dan maar een blessure veinzen om het minder lachwekkend te maken of wat? 🤣

Hij heeft zich nog echt geblesseerd ook precies :unsure:

OK hij scoort maar de manier waarop.... elke normale spits raakt die bal met het hoofd, jackson clown met zen borst... en nu deze kans... ik kan hem echt niet meer zien
Is mss brave jongen maar komt te kort, als 3e spits zou die goed zijn.

Blijkbaar eerste keer sinds 2001 dat een Spaanse ploeg een Europese finale verliest...en er zijn er heel wat geweest.

htr6j2e67l3f1.jpeg

^Nochtans duidelijk te zien dat in 2024, 2012 en 2007 een Spaanse ploeg een Europese finale verliest.
Als 2 Spaanse ploegen tegen mekaar uitkomen, is het niet eenvoudig om géén Spaanse verliezend finalist te hebben :tongue:
"Eerste keer sinds 2001 dat een Spaanse ploeg een Europese finale verliest tegen een niet-Spaanse tegenstander" dus*

Die streak was wel insane natuurlijk, maar het moest ooit stoppen. Niet toevallig dat het net ook in de UECL is gebeurd.

De mooie Poolse stad Wroclaw zal zich het bezoek van de Engelsen en Spanjaarden nog lang herinneren.

Je moet zot zijn om tegenwoordig nog een Europese finale te willen hosten.

De mooie Poolse stad Wroclaw zal zich het bezoek van de Engelsen en Spanjaarden nog lang herinneren.

Je moet zot zijn om tegenwoordig nog een Europese finale te willen hosten.
Ik was het gisteren ook aan het denken, dat wordt precies meer en meer een trend.

En dan moeten de ultra's van Inter en PSG nog aan bod komen. :laugh:

Terug
Bovenaan