UEFA Champions League 2025-2026

Hoe slecht is dienen Rodriguez zeg. Elke aanval vakkundig om zeep helpen door slechte baltoetsen, slechte controles, slechte passes en domme beslissingen. En nu een 100% goal om zeep helpen door onbesuisd vanuit een onmogelijke hoek te trappen ipv simpel achteruit te leggen.

Hoe slecht is dienen Rodriguez zeg. Elke aanval vakkundig om zeep helpen door slechte baltoetsen, slechte controles, slechte passes en domme beslissingen. En nu een 100% goal op zeep helpen door onbesuisd vanuit een onmogelijke hoek te trappen ipv simpel achteruit te leggen.
Laat ons zeggen dat de wissels dramatisch waren bij Union: Schoofs was nog degelijk in zijn rol maar Boufal en vooral Rodriguez zijn echt zwak ingevallen.

Laat ons zeggen dat de wissels dramatisch waren bij Union: Schoofs was nog degelijk in zijn rol maar Boufal en vooral Rodriguez zijn echt zwak ingevallen.
Die 2 hadden nochtans de wedstrijd kunnen beslissen had Rodriguez die bal daar simpel terug gelegd, echt onbegrijpelijk wat die daar deed.

Soit, gelukkig trekken ze het toch over de streep, knap resultaat weer.

Verdiende zege voor Union en kon evengoed nog een veel ruimer verschil geweest zijn als ze hun counters wat beter hadden afgewerkt.

Er was wel maar weinig voetbal te zien dankzij een ref die soms heel veel toeliet en dan de andere keer voor het minste floot en geel gaf. En dan wel geen rechtstreek rood te trekken voor heel vuile fout op Schoofs

Knap resultaat van Union.

Helaas voor ons weer een pijnlijke match. Was niet nodig geweest, want Benfica was ook geen kloten waard. Ach ja, het kan elke week nog erger.

Fucking hell zeg. Wat een strijd, wat een intensiteit, wat een gevecht. Precies een playoff match.

We winnen de match hier door ons middenveld en defensie, maar chapeau aan iedereen 🤩 straks eindelijk mijn zuurverdiende pint. Of raki?

Aant ijsberen geweest, aant roepen tegen Jan en alleman, vreemden geknuffeld. Ben emotioneel op 🤣

Edit: heb ook een souveniertje voor mezelf mee vanuit het stadion.

Tinnitus. Djeezes da gefluit was luid

Laatst bewerkt:
Goede prestatie, maar dit Barcelona stelt niet zo veel voor eigenlijk. Gisteren hebben die amper iets gebracht hun naam waardig.

Tis inderdaad niet het Barça van weleer maar moet wel zeggen dat ik enorm onder de indruk was van de pressing waarmee Chelsea speelde, Cucurella die heeft yamal gewoon uit de match gehouden zat er constant kort op (en dat zonder veel fouten te maken) maar de rest ook, Fofana, Gusto, zeer sterke partij. Hopelijk kunnen ze op deze manier Arsenal ook aanpakken dit weekend. Barça miste in het begin van de wedstrijd een gouden kans om op 0-1 te komen trouwens en die rode kaart hielp ook niet, los daarvan, voor de rode kaart, werd Barça 20 minuten compleet weggedrukt.

Laatst bewerkt:
Mja, wat wil je met Araujo. Die man heeft Barça al iets gekost in de CL hoor.

PSG, Inter, nu dit weer. Zullen vast nog wel zaken zijn die @Vega kan aanhalen gezien ik niet elke wedstrijd kijk/volg van Barça in de CL.

En zonder Pedri natuurlijk.

Mja, wat wil je met Araujo. Die man heeft Barça al iets gekost in de CL hoor.

PSG, Inter, nu dit weer. Zullen vast nog wel zaken zijn die @Vega kan aanhalen gezien ik niet elke wedstrijd kijk/volg van Barça in de CL.

En zonder Pedri natuurlijk.
Gohja, afgelopen weekend de pannen van het dak spelen (eindelijk weer in eigen huis na zoveel tijd, zal een boost gegeven hebben) en gisteren dan weer zo'n wanprestatie...

Op zich vind ik het nog zo erg niet, Chelsea is ook gewoon beresterk en Barça is gewoon defensief nog steeds een zeef. Voeg toe dat Lewandowski niet gemaakt is voor deze wedstrijden waar hij vanop de middenlijn een bal moet ontvangen, Ferran Torres weer een draak van een wedstrijd speelt en Araujo om één of andere manier wederom rood moet pakken en we nog een uur met 10 moeten spelen...

Liever nu op momenten dat het nog geen zware gevolgen heeft (barrage spelen in de CL zal wel lukken zeker?) dan in april wanneer zo één match je gewoon droog uitschakelt. Er is fameus veel werk aan de winkel, laat ze maar eens zien dat ze ervoor kunnne/willen knokken.

En idd, Pedri die je moet missen is een groot gemis...

Maar soit, Chelsea heeft gewoon enorm goed gespeeld, die zie ik los tot minstens de halve finales geraken eigenlijk als ze dit niveau kunnen aanhouden.

Terug
Bovenaan