Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat moet ie dan doen met dat been? Wegtoveren, amputeren? Waar kan hij zijn been neerzetten zonder omver getackeld te worden door Vermant?Ook als die het uitlokt?
Maar goed, we vallen in de herhaling.
Das zijn probleem e. Laat Romeo gewoon scorenWat moet ie dan doen met dat been? Wegtoveren, amputeren? Waar kan hij zijn been neerzetten zonder omver getackeld te worden door Vermant?
Goh ja, ik denk niet dat hij noodzakelijk Vermant moest raken nee. Zat gewoon in de problemen en maakte goed gebruik van Vermant.Wat moet ie dan doen met dat been? Wegtoveren, amputeren? Waar kan hij zijn been neerzetten zonder omver getackeld te worden door Vermant?
Mijn vraag blijft wel staan, als hij het contact zoekt met Vermant dan moet hij zijn been ergens kunnen neerzetten zonder contact met Vermant te hebben en waar is dat dan?Goh ja, ik denk niet dat hij noodzakelijk Vermant moest raken nee. Zat gewoon in de problemen en maakte goed gebruik van Vermant.
Maar goed, dat gaan we nooit weten natuurlijk.
Zeker op 1 specifieke herhaling vind ik dat hij zijn been echt wat onnatuurlijk uitstrekt om contact te zoeken.
wat moet ik daar op antwoorden? Gewoon op het veld he.Mijn vraag blijft wel staan, als hij het contact zoekt met Vermant dan moet hij zijn been ergens kunnen neerzetten zonder contact met Vermant te hebben en waar is dat dan?

Maar daar is geen plaats hè want ie wordt aangegleden door Vermant waardoor ie zijn voet niet kan neerzetten.wat moet ik daar op antwoorden? Gewoon op het veld he.![]()

Nee dus. De voet van de keeper wordt meegenomen door de knie van Vermant.Na zijn kapbewegin wordt zijn knie toch meegenomen door Vermant waardoor ie zijn voet niet kan neerzetten?
Helemaal niet akkoord maar we zien het beide compleet anders. Agree to disagree vermoed ik danNee dus. De voet van de keeper wordt meegenomen door de knie van Vermant.
Beelden net nog eens gezien. Heel duidelijk op sporza.
Keeper kapt en in plaats van zich om te draaien en de bal proberen te pakken, laat hij zijn been eventjes hangen zodat Vermant er tegenglijdt.
Ik blijf erbij. Goed uitgelokt door de keeper. Kan je zeker fluiten hoor, maar evengoed niet. En daar wringt net het schoentje bij een winning goal die afgekeurd wordt obv een beweerdelijke clear error.