Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis geen ketchupfles eBeter niet meer scoren en de overige goals voor de groepsfase houden. Kans is groot dat je nu in de voorrondes meer goals gemaakt gaat hebben dan gedurende de hele campagne die gaat volgen![]()
Beter niet meer scoren en de overige goals voor de groepsfase houden. Kans is groot dat je nu in de voorrondes meer goals gemaakt gaat hebben dan gedurende de hele campagne die gaat volgen
Kwalificatie is toch binnen
Allez gij. Ik bedoel gewoon dat het ongezien is, zoveel goals maken in de voorronde.tis geen ketchupfles e
Bedankt voor je steun.Kom, 5-0 voor @kenneke2.0 aub zodat hij zeker kan zijn van de kwalificatie.
Nilson heeft toch echt nog geen enkele bal goed geraakt.
Precies of Hayen wou nog 10 vs 10 spelen
Ik denk eerder aan die supporters die deze reis gemaakt hebben.Ocharme de tv zender die in Schotland deze match aan het uitzenden is, die hebben toch ook net een ongeziene daling in kijkers gezien.![]()
Hog ja, die hebben in de binnenstad kunnen genieten van het Belgisch bier. Je kan niet alles willen.Ik denk eerder aan die supporters die deze reis gemaakt hebben.
Ik denk in het stadion ook als je het verschil ziet in het rangers vak in minuut 1 en nuHog ja, die hebben in de binnenstad kunnen genieten van het Belgisch bier. Je kan niet alles willen.