Dixaq
Active member
Barcelona zal wel onmogelijk worden als niet-abonnee zeker?Het is nu nog voorrangsperiode voor de abonnees om te verlengen, vanaf donderdag kan je met clubID kopen en dan vanaf vrijdag vrije verkoop.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barcelona zal wel onmogelijk worden als niet-abonnee zeker?Het is nu nog voorrangsperiode voor de abonnees om te verlengen, vanaf donderdag kan je met clubID kopen en dan vanaf vrijdag vrije verkoop.
Met Club-ID zullen er sowieso nog vrij zijn, maar vrije verkoop gaan er waarschijnlijk enkel nog hele dure plaatsen zijn.Barcelona zal wel onmogelijk worden als niet-abonnee zeker?

Heb je als abonnee geen voorrang gehad?Hier ook voor het eerst geen Europees abbo te pakken kunnen krijgen in jaren.
Andere jaren was het geen probleem, zelfs als niet abbonee.
Tijd voor een groter stadion![]()
Morgen 10u gaan we zien hoeveel losse tickets er vrij komen voor Monaco. Aangezien al de rest mini-abo's zijn, zou dat toch voor de drie andere matchen hetzelfde moeten zijn. Verkoop voor die andere drie is blijkbaar pas na de match tegen Monaco.CL mini-abo's uitverkocht op een half uurtje.. Voort eerst er niet bij, teveel shit opt werk en niet kunnen inloggen om 10u, tegen dat ik op de site geraakte, was het uitverkocht.
Nu maar hopen dat er nog losse tickets vrij komen, maar das nog een grotere loterij helaas.

Ik ben geen abonnee, vorige jaren ook niet overigens.Heb je als abonnee geen voorrang gehad?
Vandaag is de dag GVD. En maar thuis in mijne zetel... FOMO is hitting hard als ik alle busfotos op de whatsapps zie voorbijkomen. Soit, mijn moment komt nog. Een van de weinige matchen waar we de 0 kunnen wegwerken. Thuis tegen Inter of uit in München zal het al moeilijker zijn.
Ik volg Nederlands voetbal ook niet, geen idee of PSV in vorm is of niet
Ik was erbij thuis tegen Lyon!Herinner me het heerlijke gevoel voor die eerste CL wedstrijd van Gent nog als de dag van gisteren
Hopelijk een even spectaculaire wedstrijd voor jullie vanavond, maar dan mét drie punten
(en de kans is groot wat we dit nooit meer gaan meemaken).
Echt hè GrrDieje commentaar loopt voor, zo hatelijk
De penal was al binnen terwijl den bal nog ma 6m ver was
Dacht dat het aan mij lag, maar geluid komt dus effectief voor het beeld.Dieje commentaar loopt voor, zo hatelijk
De penal was al binnen roept m terwijl den bal nog ma 6m ver was