UEFA Champions League 2023-2024

Idd, zal wel respect zijn en vanaf 5-0 gaan ze wel inhouden vermoedelijk?

Ja, Van Bommel en Xavi hebben ook nog een jaar samen gespeeld bij Barca he.

Je wil elkaar ook niet voor schut zetten natuurlijk. Of ja, Xavi lijkt me zeker niet het soort trainer dat daar plezier uit zou halen.

Uiteraard zeg ik maar wat ik denk he, die babbel kan ook over iets anders geweest zijn. We zullen zien: als Barca echt doorduwt wordt het nog wat, zo niet wordt het nog een saaie 2e helft straks.

Dit tempo heeft Antwerp nog nooit meegemaakt. En ze kunnen die intensiteit niet matchen.

Proberen wat je kan en genieten van de unieke avond.

Dit tempo heeft Antwerp nog nooit meegemaakt. En ze kunnen die intensiteit niet matchen.

Proberen wat je kan en genieten van de unieke avond.
Welk tempo? Enfin, ik begrijp wat je bedoelt. Van zodra Barca eventjes duwt staan die van Antwerp er bij als koeien in de wei, maar voor de rest ligt het tempo net heel laag.

Ja, Van Bommel en Xavi hebben ook nog een jaar samen gespeeld bij Barca he.

Je wil elkaar ook niet voor schut zetten natuurlijk. Of ja, Xavi lijkt me zeker niet het soort trainer dat daar plezier uit zou halen.

Uiteraard zeg ik maar wat ik denk he, die babbel kan ook over iets anders geweest zijn. We zullen zien: als Barca echt doorduwt wordt het nog wat, zo niet wordt het nog een saaie 2e helft straks.

Ha, ik ben niet de enige die het opviel:

Antwerp is zo slecht nog niet, dit was gewoon een klasse verschil

Met wat geluk is Barca geplaatst en komen ze met hun B elftal naar hier. En voor de coëfficiënt maakte het niet uit of je verliest met 1-0 of 7-0

Welk tempo? Enfin, ik begrijp wat je bedoelt. Van zodra Barca eventjes duwt staan die van Antwerp er bij als koeien in de wei, maar voor de rest ligt het tempo net heel laag.
Zodra ze even combineren inderdaad. En als er een duel moet aangegaan worden. Plots een versnelling hoger.

Terug
Bovenaan