UEFA Champions League 2023-2024

Lol mijne schoonpa was op de kinderen aan het letten. De HDMI kabel stak niet tegoei in en da’s gene techneut. Heel de avond zitten vloeken ipv mij efkes te bellen :laugh:

Chapeau Antwerp!

Proficiat Antwerp. Mooie afsluiter en een prestatie waar je op kan bouwen. Leergeld betaal je sowieso, kijk maar naar Lierse of Genk bij hun 1e deelname.

IMG_2692.jpeg

Waanzinnige avond! Gevochten als
Leeuwen, verdiende overwinning tegen Barcelona gewoon!

Ondanks dat het er allemaal niet meer toe doet.
Dit is een match dat na Lommel (de heropstanding naar 1A) toen onze Geoffrey de penalty droog in de winkelhaak schoot in de laatste minuut. Dat mij voor altijd zal bij blijven, het was lang geleden dat ik nog met zoveel adrenaline, passie en lust op de Bosuil zat. Lyrisch...

Ook enorm blij met de mentale boost die Antwerp gekregen heeft nu
Ik hoop dat Riemer ook gekeken heeft en vooral heeft opgelet want als we spelen als tegen Standard geraken we 90 minuten niet over de middellijn
Bwa, wat is de kans dat ze bij Anderlecht 3x blunderen zoals Barcelona deze avond?

Bwa, wat is de kans dat ze bij Anderlecht 3x blunderen zoals Barcelona deze avond?
Die 1e goal met dat uitvoetballen? Kans is groot.
Buitenspelval zo opheffen als bij de 3-2? Zie Vertonghen afgelopen weekend

Ik zie ons gewoon totaal niet onder de druk uitkomen als Antwerp zo speelt

Ook enorm blij met de mentale boost die Antwerp gekregen heeft nu
Ik hoop dat Riemer ook gekeken heeft en vooral heeft opgelet want als we spelen als tegen Standard geraken we 90 minuten niet over de middellijn
Ooit al een match tussen Antwerp en Anderlecht gezien? Die matchen trekken meestal op niks en een 0-0 is nooit veraf

Terug
Bovenaan