Wat een wedstrijd van Antwerp zeg, hoedje af.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook enorm blij met de mentale boost die Antwerp gekregen heeft nuOpluchting ook in Brussel nu ze recordhouder blijven
Bwa, wat is de kans dat ze bij Anderlecht 3x blunderen zoals Barcelona deze avond?Ook enorm blij met de mentale boost die Antwerp gekregen heeft nu
Ik hoop dat Riemer ook gekeken heeft en vooral heeft opgelet want als we spelen als tegen Standard geraken we 90 minuten niet over de middellijn
Die 1e goal met dat uitvoetballen? Kans is groot.Bwa, wat is de kans dat ze bij Anderlecht 3x blunderen zoals Barcelona deze avond?
Onderlinge matchen vermoed ik. Barca 2 keer gewonnen van Porto.Waarom is Barça eigenlijk groepswinnaar?
Porto heeft evenveel punten, beter doelsaldo en meer gemaakte doelpunten
wordt een van de beste voetballers ter wereld. De betere versie van Xavi.Vermeeren zal ten laatste eind dit seizoen wel een stap hogerop gaan zetten zeker?
Ooit al een match tussen Antwerp en Anderlecht gezien? Die matchen trekken meestal op niks en een 0-0 is nooit verafOok enorm blij met de mentale boost die Antwerp gekregen heeft nu
Ik hoop dat Riemer ook gekeken heeft en vooral heeft opgelet want als we spelen als tegen Standard geraken we 90 minuten niet over de middellijn