En Balikwisha ook geflaterd natuurlijkToby moet die penalty scoren en Butez met 2 flaters. De helden van vorig jaar met een slechte dag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Balikwisha ook geflaterd natuurlijkToby moet die penalty scoren en Butez met 2 flaters. De helden van vorig jaar met een slechte dag
Butez toch alleen maar in de fout bij de laatste goal?Toby moet die penalty scoren en Butez met 2 flaters. De helden van vorig jaar met een slechte dag
Hij bedoelt denk ik die bal die op de lat botst. Was vreemd waarom die niet in corner geslagen werd. Maar vlak daarvoor doet hij wel een zeer goede reddingButez toch alleen maar in de fout bij de laatste goal?
Die botst niet op de lat, was gewoon door hem gebokstHij bedoelt denk ik die bal die op de lat botst. Was vreemd waarom die niet in corner geslagen werd. Maar vlak daarvoor doet hij wel een zeer goede redding
Was niet echt een blunder imo. Kwam er gewoon niet goed aan.Hij bedoelt denk ik die bal die op de lat botst. Was vreemd waarom die niet in corner geslagen werd. Maar vlak daarvoor doet hij wel een zeer goede redding
floot erg in het nadeel van Antwerp. Die laatste goal had zelfs afgekeurd moeten worden.Hoe bedoelt ge?
floot erg in het nadeel van Antwerp. Die laatste goal had zelfs afgekeurd moeten worden.
Mooi gejinxed zo live in het journaal, dat laatste commentaartje was wel bedenkelijk
't Is allemaal de fout van margi Jarno. (De tweet zelf krijg ik er precies ni af)
met een goede scheidsrechter stond er een gelijkspel op het bord.We gaan het nu toch echt niet op de ref gaan steken he?
Wel omdat er een fout op Owen Wijndal werd gemaakt.Die wordt (terecht) niet afgekeurd omdat die van Antwerp in de verste verte niet meer aan de bal kon.
En met een goede ingesteldheid in de tweede helft had je 5-0 gewonnen.met een goede scheidsrechter stond er een gelijkspel op het bord.
dat kloptEn met een goede ingesteldheid in de tweede helft had je 5-0 gewonnen.
Kom zegWel omdat er een fout op Owen Wijndal werd gemaakt.
Daarvoor fluiten zou werkelijk lachwekkend zijn.Die tweede ook, mag hij nooit zo slap terug in het veld slaanButez toch alleen maar in de fout bij de laatste goal?