Elosopardo
Well-known member
Het zijn echt heel zure tijden voor een Barca-supporter. Weer 0-3 aan het verliezen. Duidelijk dat we voorlopig niet meer bij de Europese top horen. Morgen dan stiekem wat voor Messi supporteren 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Man United is nu toch ook niet meer die Engelse "mastodont" van weleer he![]()
Waren vandaag nog losse tickets te koop en miniabo's ( als je kon gaan natuurlijk ). Dat is elke CL hetzelfde liedje plaatsen die vrij komen door mensen van de uefa die afzeggen.Ik had toch stiekem graag kunnen gaan zien morgen![]()

Messi is iconisch maar zelfs een fanboy als mezelf vindt dit uiterst belachelijk. Het is zo mogelijk nog erger dan DPG hun omkadering van de nationale ploeg, en dat zonder Tom Coninx. Enige dat ik nog mis, is Evert Winkelmans die op zijn eigen onnozele bril klaarkomt nadat hij ruikt aan het ongewassen reservetrainingsvest dat Messi gedragen heeft op dezelfde dag als toen KV Mechelen voorlaatste is geëindigd in playoff 2 een paar jaar terug. WaT eEn VeRhAaL, EvErT!Djeezes zeg, kunnen ze echt nog wat meer gaan overdrijven?![]()
Ronaldinho en Gio speelden al jaren niet niet meer bij Barcelona toen, Messi heeft geen gerapporteerde blessure in 2011. Dit klinkt als 2008, al zou ge in dat seizoen dan toch nog wat enthousiaster moeten geweest zijn over Bojan aangezien die schoolreizen normaal op het einde van het schooljaar plaatsvinden en hij toen nog de beste spits ooit zou worden van Barcelona.Het was 2011 en we gingen naar een match van Barcelona kijken in Camp Nou (na het eerder al bezocht te hebben), en iedereen keek er natuurlijk naar uit om Ronaldinho en Messi aan het werk te zien. Maar toen kwam Murphy nog eens piepen, ze waren beide geblesseerd en we moesten het stellen met Giovanni Dos Santos en Bojan Krkic in de plaats...![]()
Qua resultaten sterk ja. Ik weet niet of je de Engelse competitie volgt en wedstrijden kijkt, maar qua voetbal is dat toch niet dat. Tegen Wolves hadden ze 3-0 moeten achterstaan voor ze zelf ook maar kans maakten op die overwinning.Zijn toch weer sterk bezig dit seizoen, zeker met CR7 terug.
Los daarvan, is YB Bern in theorie nog minder dan Club Brugge. Dus de verhouding blijft geldig imo.
Ah dat wist ik niet, ik ga er eigenlijk altijd van uit dat het als supporter zonder abonnement praktisch onmogelijk is om aan tickets te raken. Zeker voor CL wedstrijden. Dat is soms wat ik eens jammer vind. Ik zou eens graag met mijn pa (ook al levenslange Club supporter) naar een match willen gaan. Maar dat is amper te doen. En een abonnement pakken is ook wat zot aangezien ik niet altijd van Limburg naar Brugge ga kunnen/willen rijden voor een match.Waren vandaag nog losse tickets te koop en miniabo's ( als je kon gaan natuurlijk ). Dat is elke CL hetzelfde liedje plaatsen die vrij komen door mensen van de uefa die afzeggen.
Kan daar eigenlijk pissed om worden elk jaar moeten mensen met een mooie vaste plek verhuizen voor de bobo's van de uefa die dan soms uiteindelijk niet komen.
Woops, ge hebt gelijk, het was inderdaad 2008! Even mijn afstudeerdatums verwisseldRonaldinho en Gio speelden al jaren niet niet meer bij Barcelona toen, Messi heeft geen gerapporteerde blessure in 2011. Dit klinkt als 2008, al zou ge in dat seizoen dan toch nog wat enthousiaster moeten geweest zijn over Bojan aangezien die schoolreizen normaal op het einde van het schooljaar plaatsvinden en hij toen nog de beste spits ooit zou worden van Barcelona.

Zit in hetzelfde schuitje als jou: hebben geen abo omdat dat momenteel praktisch niet haalbaar is (staat wel op de wishlist als het nieuwe stadion er is), maar Europees ga ik al jaren met mijn vader gaan kijken, ook een aantal PO-matchen. Het is maar 1 CL-campagne niet gelukt om met ons 2 te gaan kijken omdat het al volledig uitverkocht was onder de abonees, maar toen ben ik wel nog aan losse tickets geraakt. Dit jaar ging het eigenlijk heel vlot om in de vrije verkoop nog CL-abo's te kopen.Ah dat wist ik niet, ik ga er eigenlijk altijd van uit dat het als supporter zonder abonnement praktisch onmogelijk is om aan tickets te raken. Zeker voor CL wedstrijden. Dat is soms wat ik eens jammer vind. Ik zou eens graag met mijn pa (ook al levenslange Club supporter) naar een match willen gaan. Maar dat is amper te doen. En een abonnement pakken is ook wat zot aangezien ik niet altijd van Limburg naar Brugge ga kunnen/willen rijden voor een match.
Ik ben al fan van Barcelona toen Kluivert en Rivaldo er nog speelde. Buiten dat ene seizoen toen ze op een bepaald moment net boven de degradatie stonden (2002 of 2003) heb ik het nooit slechter geweten. Fucking Luuk de Jong. Gefaald bij Gladbach, Newcastle en Sevilla. Die Koeman spoort niet.On another note, hoe erg moet het zijn als Barcelona supporter om jouw ploeg in de CL te zien spelen met een voorhoede Luuk de Jong - Depay.
De Spaanse pers maakte van Depay al zowat de redder van Barcelona, het zal snel keren vermoed ik wanneer blijkt dat hij enkel tegen pakweg Granada, Getafe of Alaves uitblinkt.
Messi is iconisch maar zelfs een fanboy als mezelf vindt dit uiterst belachelijk. Het is zo mogelijk nog erger dan DPG hun omkadering van de nationale ploeg, en dat zonder Tom Coninx. Enige dat ik nog mis, is Evert Winkelmans die op zijn eigen onnozele bril klaarkomt nadat hij ruikt aan het ongewassen reservetrainingsvest dat Messi gedragen heeft op dezelfde dag als toen KV Mechelen voorlaatste is geëindigd in playoff 2 een paar jaar terug. WaT eEn VeRhAaL, EvErT!

Greta zal er kunnen mee lachenMannekes lief, het vliegtuig nemen van godbetert Parijs naar Oostende om dan over te stappen op een bus die vanuit Parijs komt. Te zielig.