UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
HLN.be die live verslag uitbrengt van de tocht van PSG naar Brugge. Doe eens normaal. Begrijpelijk dat ge naar zo een match uitkijkt, maar die sporen toch echt niet meer.
en dan als hoofdpunt 'Messi-gekte slaat toe in België'

nee, JULLIE Messi-gekte slaat toe. De modale voetbalsupporter maakt daar heus zo veel spel niet van :sarcastic:

Ik vind het zalig om eens Messi live te kunnen zien, maar dat gevoel gaat morgen evensnel verdwijnen int stadion asl je er de zoveelste tegen de oren krijgt.
Ik kan echt genieten van die topploegen en hun spel, maar niet tegen Club, dan is het vooral de pijn en teleurstelling die overheerst.
Ik kan alleen maar hopen dat ze hun inzet van vorige CL campagne doortrekken, strijdend ten onder en laten zien dat we ni het kneusje hoeven te zijn!

en dan als hoofdpunt 'Messi-gekte slaat toe in België'

nee, JULLIE Messi-gekte slaat toe. De modale voetbalsupporter maakt daar heus zo veel spel niet van :sarcastic:
Daar stonden hoop en al nog geen tien man te wachten. Nu, moest ik in de buurt wonen en ik had een vrije dag dan was ik misschien ook eens gaan piepen.

Ik vind het zalig om eens Messi live te kunnen zien, maar dat gevoel gaat morgen evensnel verdwijnen int stadion asl je er de zoveelste tegen de oren krijgt.
Ik kan echt genieten van die topploegen en hun spel, maar niet tegen Club, dan is het vooral de pijn en teleurstelling die overheerst.
Ik kan alleen maar hopen dat ze hun inzet van vorige CL campagne doortrekken, strijdend ten onder en laten zien dat we ni het kneusje hoeven te zijn!
Exact dit!
Is het een droom om die 3, en vooral messi te zien spelen, natuurlijk. Maar voor de rest vertrek ik bij wijze van spreken met geslepen messen en sta ik vol achter Club..
Géén oe's en aa's van mijn kant, wees daar maar zeker van.

Is weer typisch de media, de gemiddelde Club fan ligt daar echt niet wakker van.
Inderdaad.

De komst van PSG (én binnenkort City) doet mij zelfs als Club-fan weinig. Omdat ik beide ploegen (City net iets meer) eigenlijk verafschuw. Ik had de kans om te gaan kijken morgen, maar ik heb bedankt. Enerzijds omdat PSG mij weinig doet, terwijl ik er vroeger in het tijdperk van Pauleta nog wel sympathie voor had en anderzijds omdat ik geen zin had om speciaal verlof te nemen. Ik woon op 150 km van Brugge, dus niet ideaal als je net in een vroege week zit.

Exact dit!
Is het een droom om die 3, en vooral messi te zien spelen, natuurlijk. Maar voor de rest vertrek ik bij wijze van spreken met geslepen messen en sta ik vol achter Club..
Géén oe's en aa's van mijn kant, wees daar maar zeker van.
Mja als Messi er morgen 4 maakt waarvan een weergaloze dribbel en een fabelachtige vrije trap. Dan hoort zo iemand een staande ovatie te krijgen van elke voetbal liefhebber.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan