Gij moogt allesindien het een afgang word voor FCB , mogen we dan hier komen lachen of is dit verboden ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij moogt allesindien het een afgang word voor FCB , mogen we dan hier komen lachen of is dit verboden ?

Gemakkelijk he als ge zelf geen Europees speelt.indien het een afgang word voor FCB , mogen we dan hier komen lachen of is dit verboden ?

Merci makker xxxGij moogt alles![]()
Das waar maar toen we 5-0 kregen van Zatlan en co mochten er andere supporters lachen hèGemakkelijk he als ge zelf geen Europees speelt.
Wel benieuwd naar vanavond. Ik kijk bijna geen voetbal meer aangezien heel die wereld mij doet walgen, typisch fangedrag inclusief, maar voor het genie van Messi op Belgische bodem maak ik graag een uitzondering. Hoop toch vooral op een beetje ouderwetse magie van hem, de uiteindelijke uitslag interesseert me waarlijk geen hol.
Romelu heeft zijn rentree bij Chelsea wel niet gemist miljaar!Chelsea wel met den Romme
Wij zullen wel lachen als houten Hans de 1-0 tegen de netten prikt!

Hangt er gewoon vanaf of ze het gaspedaal induwen ofniet . Maar het is de eerste wedstrijd en dan kunde wel is pech hebben da ge veel goals op u doos gaat krijgenIk gok op een goede match van Club maar toch verliezen met een afgeweken bal zoals tegen Dortmund drie jaar terug![]()

PSG kan zich eigenlijk geen punten verlies veroorloven dus vermoed dat die volle bak zullen gaan.Hangt er gewoon vanaf of ze het gaspedaal induwen ofniet . Maar het is de eerste wedstrijd en dan kunde wel is pech hebben da ge veel goals op u doos gaat krijgen![]()
PSG kan zich eigenlijk geen punten verlies veroorloven dus vermoed dat die volle bak zullen gaan.
Kleine prono: Club wint 2-0.
T'is al lange tijd stil in de Peutertuin-topic...indien het een afgang word voor FCB , mogen we dan hier komen lachen of is dit verboden ?
Ferme analyseSheriff Tiraspol staat al 1-0 voor in de hel van Transnistrië, al is spelen in Donetsk zelf al een hel, en zou het goed zijn voor de 2 andere teams (Inter en Real) als Shakthar daar punten laat liggen (zeker als ze gelijkmaken), want Shakthar is wel een outsider om Inter eruit te kegelen, zeker nu omdat ze toch wat verzwakt zijn.

Ik heb letterlijk nog nooit daar meer dan 5 woorden van gezien want meestal pannen ze meteen uit en zie ik 3 ineengezakte zakken patatten over zetels gedrapeerd wat kwijlen tegen elkaar. En dan is mijn goesting voorbij en zet ik iets anders op.
Tss ik ga me, comments "camoufleren" , zoals de meeste he![]()
T'is al lange tijd stil in de Peutertuin-topic...