UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
indien het een afgang word voor FCB , mogen we dan hier komen lachen of is dit verboden ?
Gemakkelijk he als ge zelf geen Europees speelt. :tongue:

Wel benieuwd naar vanavond. Ik kijk bijna geen voetbal meer aangezien heel die wereld mij ondertussen doet walgen, typisch fangedrag inclusief, maar voor het genie van Messi op Belgische bodem maak ik graag een uitzondering. Hoop toch vooral op een beetje ouderwetse magie van hem. De uiteindelijke uitslag, de prestatie van Club Brugge of wat statistiekjes van beunhazen genre Neymar en Mbappé, ... het interesseert me allemaal waarlijk geen hol.

Gemakkelijk he als ge zelf geen Europees speelt. :tongue:

Wel benieuwd naar vanavond. Ik kijk bijna geen voetbal meer aangezien heel die wereld mij doet walgen, typisch fangedrag inclusief, maar voor het genie van Messi op Belgische bodem maak ik graag een uitzondering. Hoop toch vooral op een beetje ouderwetse magie van hem, de uiteindelijke uitslag interesseert me waarlijk geen hol.
Das waar maar toen we 5-0 kregen van Zatlan en co mochten er andere supporters lachen hè

Wij zullen wel lachen als houten Hans de 1-0 tegen de netten prikt!

:unsure:
E0dAxz7X0AMRahb

Ik gok op een goede match van Club maar toch verliezen met een afgeweken bal zoals tegen Dortmund drie jaar terug :unsure:
Hangt er gewoon vanaf of ze het gaspedaal induwen ofniet . Maar het is de eerste wedstrijd en dan kunde wel is pech hebben da ge veel goals op u doos gaat krijgen 😁

Sheriff Tiraspol staat al 1-0 voor in de hel van Transnistrië, al is spelen in Donetsk zelf al een hel, en zou het goed zijn voor de 2 andere teams (Inter en Real) als Shakthar daar punten laat liggen (zeker als ze gelijkmaken), want Shakthar is wel een outsider om Inter eruit te kegelen, zeker nu omdat ze toch wat verzwakt zijn.

PSG kan zich eigenlijk geen punten verlies veroorloven dus vermoed dat die volle bak zullen gaan.

+ RB Leipzig niet onderschatten. Een misstap tegen Brugge kan hen heel duur komen te staan. En ik acht Brugge niet kansloos om hier en daar te verrassen of goed voetbal te tonen, maar of dat tot resultaten zal leiden zullen we wel zien. Ik denk wel dat dit de sterkste groep is, en ik denk dat Club wel wat moois kan tonen, maar overwinteren in de CL zie ik toch niet gebeuren met zo een groep. PSG wel een sterrenteam, dus moet nog zien wat dat zal worden + veel blessures ook.

Ik zou als Brugge zijnde volop op de aanval en de verrassing te spelen, zonder schroom en met veel lef. Messi, Neymar en Mbappe gaan al niet zo heel veel verdedigen, en bepaalde werkpaarden spelen niet. Ze hebben niets te verliezen, en ze kunnen het.

Laatst bewerkt:
Sheriff Tiraspol staat al 1-0 voor in de hel van Transnistrië, al is spelen in Donetsk zelf al een hel, en zou het goed zijn voor de 2 andere teams (Inter en Real) als Shakthar daar punten laat liggen (zeker als ze gelijkmaken), want Shakthar is wel een outsider om Inter eruit te kegelen, zeker nu omdat ze toch wat verzwakt zijn.
Ferme analyse :scream:

En Inter verzwakt, zou ik niet durven zeggen. Lukaku stelde in de UCL toch niks voor, de afgelopen 2 edities. Dzeko kan haast niet slechter doen :unsure:

Ik heb letterlijk nog nooit daar meer dan 5 woorden van gezien want meestal pannen ze meteen uit en zie ik 3 ineengezakte zakken patatten over zetels gedrapeerd wat kwijlen tegen elkaar. En dan is mijn goesting voorbij en zet ik iets anders op.

Maar die hebben precies wel wat succes dus ik zal me vergissen zeker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan