Radbraker
Well-known member
Wel eerst zien te kwalificeren daarvoor ...Niet noodzakelijk, als er in de EL en ECL nog goed gepresteerd wordt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel eerst zien te kwalificeren daarvoor ...Niet noodzakelijk, als er in de EL en ECL nog goed gepresteerd wordt.
Wordt toch moeilijk. Moeten 2,700 punten goed maken. Dat hebben we de laatste seizoenen geen enkele keer gepresteerdNiet noodzakelijk, als er in de EL en ECL nog goed gepresteerd wordt.
Yep, Club gaat hier gewoon 4e worden. Ze mogen mij het tegendeel bewijzen, maar ik gok niet meer dan 1 punt. Genk, Gent & Antwerp zullen het moeten doen.RIP het belgische rechtstreekse CL ticket.
Toont misschien ook wel aan dat België niets te zoeken heeft in de CL en dat rechtstreeks ticket gewoon niet verdientDie trekking is enkel leuk voor de mensen die Messi en co live willen zien en de spelers die tijdig één van de truitjes kunnen bemachtigen.
Quasi 4 gegarandeerde afslachtingen en 2 pandoeringen.

Die trekking is enkel leuk voor de mensen die Messi en co live willen zien en de spelers die tijdig één van de truitjes kunnen bemachtigen.
Quasi 4 gegarandeerde afslachtingen en 2 pandoeringen.
Dachten wij ook toen we PSG trokkenZal wel meevallen vermoed ik. Eerste match beetje opletten en daana spelen PSG en Man C aan 50% ofzo.

Yep , mooi affiches daar ni vanIk speel toch liever tegen een iets minder grote naam en waar mogelijkheden liggen dan vb psg en man city...
Van Wesley verwacht ik toch wel wat, ok geen matchritme maar heeft de voorbereiding toch mee gedaan bij Villa. Joske heb ik geen idee eind vorig seizoen is die nog eens ingevallen geloof ik maar dat is het ook.Zullen mss hersteld zijn van hun blessure maar met een groot vraagteken hoe dicht ze tegen hun vroegere niveau kunnen aanleunen. Stel in het onwaarschijnlijke scenario dat ze zich in de competitie snel kunnen tonen, dat ze dan toch een beroep zouden kunnen doen op hun in de CL maar eerlijk gezegd denk ik dat de kans heel klein is dat ze gaan spelen. Waarschijnlijk meer opnemen in de selectie "voor het geval dat".
Eerlijk gezegd, beide komen van een zware blessure en hebben amper tot niet gespeeld de laatste 2 jaar. Zo iemand ga je - hopelijk - toch niet opstellen tegen psg of man city
Jah & die Providence zit niet eens in de lijst. Zegt ook genoeg. Pure gok huurtransfer vrees ik.Toch opvallend dat ze Izqeurido in hun Cl selectie hebben gestoken, moet toch zijn dat die iets verder staat dan ze laten uitschijnen idem voor wesley die heeft al minuten gemaakt in oefenpot deze week.
Blijkbaar al enkel problemen van bij zijn komst.Providence is geblesseerd.