blub
Well-known member
H kon ook nogIemand die weet waarom er 3 ballen in de pot zaten bij de Brugge loting. Konden toch alleen maar in A of D groep terechtkomen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
H kon ook nogIemand die weet waarom er 3 ballen in de pot zaten bij de Brugge loting. Konden toch alleen maar in A of D groep terechtkomen?
H kon ook nog
De eerste 4 waren rood, de andere 4 blauw om onderscheid te maken. Omdat sommige ploegen niet samen kunnen, waren ze zo verdeeld dat de 2e ploeg sowieso in 1 van de andere kleur groepen terecht kwam.Ik dacht A en D omdat die beide in het rood stonden. H was in een ander kleur.
Weet je daar de reden voor?
In de Europa League eigenlijk altijd mooiere campagnes meegemaakt dan in de CL. Mooi om Real Madrid, Chelsea en Liverpool aan het werk te zien, maar qua resultaat haalt ge daar niks. Meestal toch overwintert de laatste jaren en met een kwartfinale als uitschieter. Hopelijk een haalbare loting morgen en een goede campagne.We gaan moeten rekenen op Genk (en eventueel Gent) om toch iets van punten te rapen, Clement zijn doel om te overwinteren zal lastig worden. Hopen op een stuntje zodat we tenminste 3 punten hebben.
. We zullen alleszins veel goals zien. Misschien een puntje tegen een ploeg die tegen de laatste match toch al geplaatst is. Nu, liever dit dan groep F als het toch de laatste keer CL is.Vooral dat laatste, we moeten dat jaar compenseren, en ik vrees dat met deze loting Club niet veel gaat kunnen helpen, persoonlijk had ik gehoopt op de conference league. Die geeft evenveel punten (dacht ik, verbeter mij als het niet klopt) als de Europa league. Alleen ziet dat er ook niet goed uit.Ajaj ipv Ajax. Zouden leuke verplaatsingen zijn geweest. We zullen alleszins veel goals zien. Misschien een puntje tegen een ploeg die tegen de laatste match toch al geplaatst is. Nu, liever dit dan groep F als het toch de laatste keer CL is.
Zouden we echt veel punten verliezen als we van deze ploegen verliezen of is het meer omdat er een jaar met meer punten wegvalt?

En maar goed ook.Ik vrees dat het voor de neutrale supporter onmogelijk wordt om aan tickets te raken...
RIP het belgische rechtstreekse CL ticket.