UEFA Champions League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overal gezien toch ook gewoon een povere prestatie van Genk.

Vraag me trouwens af hoe de Genkies hier naar JVDB kijken? Kan me toch niet van de indruk ontdoen dat die op bepaalde vlakken te kort komt. Teert toch ook te veel op de individuele klasse van z'n voorhoede.
 
Toch wel sterke ploeg shaktar, was soms wel indrukwekkend tot aan de 16 meter. Ref moet natuurlijk wel een rode kaart geven voor die slag.
 
Overal gezien toch ook gewoon een povere prestatie van Genk.

Vraag me trouwens af hoe de Genkies hier naar JVDB kijken? Kan me toch niet van de indruk ontdoen dat die op bepaalde vlakken te kort komt. Teert toch ook te veel op de individuele klasse van z'n voorhoede.

Gewoon stevige prestatie toch? Shaktar is Europese subtop en in principe te hoog gegrepen voor eender welke Belgische ploeg maar we hielden lang en goed stand en konden echt wel met meer zijn vertrokken gisteren. Geen idee hoe iemand dit een povere prestatie kan vinden...

En JVDB. Het zal nooit ieders favoriete coach zijn (ook de mijne niet) maar die heeft wel een goede groep neergezet en aan individuele fouten kan hijzelf niet veel doen. Wie weet hoe we binnen twee maanden praten, maar momenteel is dat gevoel toch niet slechter dan pakweg 4 maanden geleden :)

Nja Munoz, altijd al een tikkende tijdbom gevonden. Soms veel te drieste ingrepen.

Samen met Mata met voorsprong de beste rechtsachter in de competitie. Liet gisteren ook (ondanks zijn fouten) zien wat zijn absolute meerwaarde is na een slopende Copa America en amper voorbereiding.
 
Correctie: men speelt sinds Mei 2020 in Kyiv, voordien (sinds 2014/2015?) in Kharkiv. Maar daar is men dus mee gestopt. Te weinig toeschouwers misschien.
 
Wordt toch lastig, zijn 4 plaatsen gezakt en moeten veel punten inhalen om terug in de top 10 te kunnen belanden.

Uefa Ranking
Met een ploeg of 2 overwinteren in de EL en dan nog minstens 1 in de conference league je zit toch ferm in de buurt veronderstel ik?
Want als we moeten gaan hopen op een 2e plaats in de CL groepsfase voor Club gaan we al ferm sjans moeten hebben met de loting.
 
Met een ploeg of 2 overwinteren in de EL en dan nog minstens 1 in de conference league je zit toch ferm in de buurt veronderstel ik?
Want als we moeten gaan hopen op een 2e plaats in de CL groepsfase voor Club gaan we al ferm sjans moeten hebben met de loting.
Als ik het zo zie moet je al 3,7500 punten goed maken op die landen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de uitslagen van vorig jaar halen we zo goed als dezelfde resultaten als onze concurrenten. We gaan echt zwaar moeten scoren en zien dat er geen ploegen sneuvelen nu in de voorrondes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan