Adventure PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Twelve Minutes

Stonaar

Active member
twelve.jpg


release: 19 augustus 2021
genre: adventure, thriller
dev: Luis Antonio

De eerste van Luis Antonio, die meehielp aan The Witness.

What should be a romantic evening with your wife turns into a nightmare when a police detective breaks into your home, accuses your wife of murder and beats you to death... Only for you to find yourself immediately returned to the exact moment you opened the front door, stuck in a TWELVE-MINUTE time loop, doomed to relive the same terror again and again... Unless you can find a way to use the knowledge of what’s coming to change the outcome and break the loop.

Featuring James McAvoy, Daisy Ridley, and Willem Dafoe.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Iemand deze aan het spelen?
Heb het gisteren een uurtje gedaan en I'm impressed :).
Heel interactief verhaal en de time loop is echt goed gedaan.
Ik heb momenteel nog geen idee hoe ik het einde moet bereiken, straks nog wat verder puzzelen :)
 
Heb gisteren 5 uur een live playtrough gevolgd (uitgespeeld) en dit spel is geweldig goed.
Misschien wat jammer dat ik het voor mezelf gespoiled heb, maar ben wa ziekskes en had geen zin zelf te gamen en heb eigenlijk wel genoten van de live playtrough, zelf ook veel ideetjes die ik had die uiteindelijk bleken tot de oplossing te behoren dus heb er wel mijn plezier nog in gehad. Misschien dat ik er later zelf nog eens door ga als ik al wat zaken weer vergeten ben en om alle achievements te halen.

Top game!
 
Ik denk dat ik meer van het spel zou genieten als de controls beter geweest zouden zijn. Ben al afgestapt van dit op de Xbox te spelen, verschrikkelijk gewoon. Op pc valt het al beter mee, maar het is toch ook niet dat.
Geen idee waar ik al zit, dacht dat ik het einde had bereikt maar blijkbaar nog niet :p
De cop kunnen overtuigen van haar onschuld en zij heeft hem het horloge gegeven, maar de loop is toch gebleven. Ik neem aan dat de volgende stap uitvissen wie haar broer is, die haar vader zou hebben vermoord.
 
Ik denk dat ik meer van het spel zou genieten als de controls beter geweest zouden zijn. Ben al afgestapt van dit op de Xbox te spelen, verschrikkelijk gewoon. Op pc valt het al beter mee, maar het is toch ook niet dat.
Geen idee waar ik al zit, dacht dat ik het einde had bereikt maar blijkbaar nog niet :p
De cop kunnen overtuigen van haar onschuld en zij heeft hem het horloge gegeven, maar de loop is toch gebleven. Ik neem aan dat de volgende stap uitvissen wie haar broer is, die haar vader zou hebben vermoord.
Antwoord op je spoiler is: jup
 
Heb em nu net 100% completed.

Vond het een zeer goeie en aangename game. Kan je eens op 1 dagje spelen en finishen.
 
Terug
Bovenaan