SomeDude
Banned
Mja zijn de enige die precies nog in wintermodus zijn. Zal zien als ze eind april nog niet te zien zijn dan zullen ze mss kapot zijn gegaanHier staan de meeste phloxen ook al boven de grond, zowel degene die meer middagzon krijgen als degene die meer in de schaduw staan. Ik weet alleen niet meer waar de paniculata staat t.o.v. de andere varianten
Wel vorige maand meststof gegeven en water toen het droog was, dat heeft volgens mij wel een boost gegeven.
Net ook gemerkt dat de anemonen nogal ver aan het groeien zijn, staan al bij de buren

Dit zou je pas mogen doen als de plant bijna zijn correcte hoogte bereikt heeft. Ben de plantjes gaan plukken in de tuin/bos van mijn ouders, dus de planten hebben verschillende groottes. Sommige plantjes zijn 40 cm, sommigen 60, sommigen 1 meter, maar ze zouden uiteindelijk 2 meter moeten worden. Over de zijkanten kon ik dan weer zeer weinig vinden, dus dat was vooral mijn vraag. Ik zal dan nog even wachten met die verder bij te snoeien totdat het snoeiseizoen van de beukhagen er is.