Hoes mad!Heerlijke rant van Trump nu![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoes mad!Heerlijke rant van Trump nu![]()
![]()
waar?Heerlijke rant van Trump nu![]()
![]()
Ja dit. De man is al decennia een heilige believer van tarieven. Gaat niet ineens verdwijnen of inzichten gekregen hebben.Het is een piste maar persoonlijk denk ik echt dat Trump alles uit de kast gaat halen, die tarieven zijn 95% van zijn beleid, dreigen en druk zetten. Voor zover ik het snap kan hij wel nog producten onderwerpen aan tarieven bvb.
Animo verzekerd in elk geval
De belangrijkste fragmenten zijn hier op deze accounts te vinden:waar?
jezus, precies een kleuter die geen snoep aan de kassa gekregen heeft.De belangrijkste fragmenten zijn hier op deze accounts te vinden:
Zoals al zijn reacties altijd als hij zijn zin niet krijgt.jezus, precies een kleuter die geen snoep aan de kassa gekregen heeft.
Uitstekende accountkeuzes om te volgen trouwens, puni approvedDe belangrijkste fragmenten zijn hier op deze accounts te vinden:

.De president suggereert voorts – zonder daar bewijs voor te leveren – dat er sprake zou kunnen zijn van buitenlandse inmenging in het hof. "De landen die ons hebben beroofd, staan nu te dansen in de straten", gaat Trump verder. "Maar lang zullen ze niet dansen."
De belangrijkste fragmenten zijn hier op deze accounts te vinden:
Akkoord, maar ik herhaal: moet men nu echt AL die tarieven gaan terugbetalen inclusief aan Bezos en daarbij élke Amerikaan een 2e keer sjarelen voor die x aantal kleine ondernemers die hieraan ten ondere gingen?
Voor diegenen die failliet gingen is het trouwens al te laat, het is niet dat een terugbetalen nu een faillissement zomaar kan terugdraaien. Voor diegenen die nu in slechte papieren zitten zal dat helpen ja, maar je moet toch beseffen dat dit slechts een fractie is van de bedrijven? Zeker als je proportioneel rekent want je wel moet doen want om Jef zijn Tacobar te redden die ten ondere ging aan 2000$ tarieven ga je ook ettelijke miljarden moeten terugbetalen aan Walmart en Amazon wat quasi rechtstreeks naar de aandeelhouders zal gaan.
Ik denk niet dat dit de oorspronkelijke bedoeling was IMO.Het wordt nog beter, zijn Secretary of Commerce, Lutnick, gaat miljarden verdienen aan het terugbetalen van die invoerrechten.
![]()
Trump Secretary Silent as Sons Poised to Make Bank From End of Tariffs
The Supreme Court ruling has helped the family of one man in particular: the architect behind Trump’s tariffs.finance.yahoo.com
Nee, maar Lutnick heeft wel actief gegokt op dat die importtarieven geen stand zouden houden voor de rechtbank. Anders zou hij (allez, zijn zonen maar da's gewoon matig ingedekt) de rechten op die terugbetalingen niet hebben overgekocht (voor een vierde van de waarde trouwens).Ik denk niet dat dit de oorspronkelijke bedoeling was IMO.
Trump wil die importtarieven gebruiken als buitenlands drukmiddel.
Dat lijkt mij inderdaad wel de insteek te worden, jammer genoeg zegt hij niet waar dat geld zal heen gaan.Hun beslissing was belachelijk, maar nu begint het aanpassingsproces en we zullen er alles aan doen om nog meer geld binnen te halen dan voorheen!"
Mijn reply van 3 april 2025. We zijn nu 20 feb 2026 en er komt nog eens 10% global tariff erbij.Hoe kan je met iemand onderhandelen wanneer die heel fier een chart heeft bovengehaald die volledig niet klopt? Uit de lucht getrokken getallen. Dezelfde persoon die zei dat de handelsovereenkomsten met Canada zo slecht waren wanneer hij degene was die het had afgesloten.
Ze hebben gewoon een Joker verkozen die de wereld wilt zien branden, daar kan je niet mee onderhandelen.
Idd, maar je kan hem wel kraken - China had daar weinig tijd voor nodig.Mijn reply van 3 april 2025. We zijn nu 20 feb 2026 en er komt nog eens 10% global tariff erbij.
Met trump valt niet te onderhandelen …
Voor de volledigheid, er is wel al een hoop van die onnozeliteiten van april ingetrokken. Gelukkig maar, trouwens.Mijn reply van 3 april 2025. We zijn nu 20 feb 2026 en er komt nog eens 10% global tariff erbij.
Met trump valt niet te onderhandelen …