Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zit al 12+ jaar op een amerikaans forum en ik kan u zeggen amerikanen zijn echt achterlijk. Zelf met dit nieuws zijn er mensen die het verdedigen alsof hun leven er vanaf hangt. Ik weet niet wat ze daar op school leren maar economie in ieder geval niet.
Ik weet dat niemand wint bij een handelsoorlog maar ik begrijp niet dat de EU en andere landen willen onderhandelen met de VS. Als je telkens moet onderhandelen omdat ne gek in een ander land iets onlogisch doet dan ga je bezig blijven.
Als Trump ziet dat iedereen gaat buigen dan gaat het extremer en extremer worden. Onderhandelen met iemand die weet wat hij doet kan ik volkomen begrijpen. Onderhandelen met trump ...
Degoutant mens. Ik hoop dat ze krijgt wat ze verdient. De hedendaagse republikeinen zijn toch de meest verachtelijke, hypocriete mensen die er zijn.![]()
niks te zien hier, move along
Nee hoor. Die tegenreactie was op eerdere tarieven van Trump.Voor die ene keer dat de EU eens 'snel' was met een tegenreactie...ze hebben net de 90 dagen pauze niet gehaald.![]()
Awel ja, ze hadden beter het getaffel gelijk altijd gedaan en tegelijkertijd gezegd aan Trump dat ze hem gingen tegemoet komen.Nee hoor. Die tegenreactie was op eerdere tarieven van Trump.
Tarieven EU zullen ook gewoon naar 10% gaan voor 90 dagen.Awel ja, ze hadden beter het getaffel gelijk altijd gedaan en tegelijkertijd gezegd aan Trump dat ze hem gingen tegemoet komen.
Dan ging Trump dat als een positief signaal ontvangen en de tarieven voor 90 dagen naar 10% brengen.
Maar neen, voor die ene keer in al die crisisjaren, waar de EU niet te snel een tegenreactie moest plaatsen, doen ze het wel.
Zijn nog niet officieel aangekondigd.Komen er nu nog tarieven voor de pharmasector of zitten die ook in de pauze?
Dat lijkt toch moeilijk te ontkennen. Het kan bijna toch niet anders want met zo'n heftige maatregelen weten ze toch goed genoeg hoe de beurzen gaan reageren. Eens ze die dan intrekken of milderen dan gaan de beurzen opgelucht ademhalen. Ze weten wanneer ze moeten inkopen.Pure marktmanipulatie. Weet je die rumour nog van enkele dagen terug dat er een pauze van 90 dagen ging komen waarop de markt onmiddelijk omhoog ging? Dat was volgens mij gewoon een tryout om te zien wat er zou kunnen gebeuren. Er zullen veel rijken in zijn omgeving zich gisteren klaargezet hebben met voorkennis. En dan truthsocialt hij gisteren enkele uren voor de bekendmaking nog that "Now is a great time to buy, DJT."
Koop je toch gewoon op Temu ? (En waarschijnlijk nog goedkoper ook .Amazon zou nu ook stoppen met bepaalde Chinese producten te verkopen.
Of het een economische of politieke actie is, weet ik niet.
)enkele uren eerder
![]()
wat een economisch genie zeg
Temu producten zullen nu 125% duurder zijn.Koop je toch gewoon op Temu ? (En waarschijnlijk nog goedkoper ook .)