Skoebiedoe
Well-known member
Ik verschiet er eerlijk gezegd van dat ze niet gewoon rechtstaan en weglopen wanneer Thrump bezig is .
Zelfs diplomatie heeft grenzen .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou ook wel benieuwd zijn wat dan de reactie zal zijn mocht hij plots "achtergelaten" worden door het bezoekend land voor de gehele pers.Ik verschiet er eerlijk gezegd van dat ze niet gewoon rechtstaan en weglopen wanneer Thrump bezig is .

2de ronde...
![]()
Duitse denktank waarschuwt na Trumps gepoker met importheffingen op auto’s uit EU: “Als dit een handelsoorlog wordt, krijgen we een recessie”
Volg hier live al het nieuws over de wereldwijde handelsoorlog.www.hln.be
50% voor Europa. Want wij zijn er om hen te kloooottteeeeennnn.
Hopelijk 'recommenden' ze vanuit Europa twee middelvingers.Puur om aandacht af te leiden.
Hij legt ze nog niet op hé, hij "recommends".
Met de meeste landen lopen de onderhandelingen "in goed vertrouwen". "Maar de EU is een uitzondering", liet Bessent in een interview met Fox News optekenen.
essent zei dat "veel Aziatische landen met goede voorstellen zijn gekomen". "Deze deals schieten op. Ik denk dat we richting het einde van de negentigdaagse periode steeds meer aankondigingen zullen zien", zei de minister.
De minister zei vorige maand nog meerdere keren dat de tarieven die op 2 april door Trump aangekondigd waren "het plafond" waren. "Tenzij een land terugslaat", klonk het.
Daar was hij al op teruggekomen, nadat wss iemand hem er op had gewezen dat er maar 194 erkende landen zijn in de wereld.Bessent zei dat "veel Aziatische landen met goede voorstellen zijn gekomen". "Deze deals schieten op. Ik denk dat we richting het einde van de negentigdaagse periode steeds meer aankondigingen zullen zien", zei de minister.
Vreemd, Trump zei vorige maand al dat ze reeds met 200 landen een deal hadden gemaakt. Bessent gaat niet lang op dat postje zitten als hij zijn president publiekelijk zo tegenspreekt.
Bessent zei dat "veel Aziatische landen met goede voorstellen zijn gekomen". "Deze deals schieten op. Ik denk dat we richting het einde van de negentigdaagse periode steeds meer aankondigingen zullen zien", zei de minister.
Vreemd, Trump zei vorige maand al dat ze reeds met 200 landen een deal hadden gemaakt. Bessent gaat niet lang op dat postje zitten als hij zijn president publiekelijk zo tegenspreekt.

Ik vraag mij af ofdat die tariff er is gekomen omdat er voor groenland een europese mineralendeal is. En hij in zijn gat gebeten is.
En daarom zo focust op dat wij europeanen er enkel zijn om hen een kloot af te trekken.
Allez, die trade deal was +/- gisteren afgesloten. En trump is gekend als voorstander van de steekvlampolitiek.
Al is Trump nog altijd niet gekend met het feit dat met die dreiging / actie om bij Apple en Samsung een 25% tariff te heffen, deze tariff niet betaald wordt door Apple of Samsung zoals hij dit blijft te claimen.
Deze telefoons worden gewoon 25% duurder.
Heeft ie echt 200 landen gezegd?![]()
Dat is in 'blue states'. Couldn't care less...Waarom is alle Amerikaanse tech aan het outsourcen naar India? Je zou denken dat Trump hier ook zou op reageren maar nee... Massale layoffs in US qua developers.
Waarom is alle Amerikaanse tech aan het outsourcen naar India? Je zou denken dat Trump hier ook zou op reageren maar nee... Massale layoffs in US qua developers.