Trotseer horror, kaartspellen en raadsels via de PS4- en PS5-versies van Inscryption!

Las je zonet de titel, dan klinkt deze combinatie wellicht als een formule dat voor geen meter zou werken. Een mening die ik je niet kwalijk neem, en juist daarom verwijs ik u naar de recensie die ik destijds over de oorspronkelijke PC-versie van Inscryption schreef! Wat mij betreft was de creatieve game van ontwikkelaar Daniel Mullins en uitgever Devolver Digital één van de allerbeste titels die je in 2021 op de kop kon tikken, en vandaag onthulden de betrokken partijen goed nieuws voor eigenaars van bepaalde consoles. Samen met Sony kondigde men namelijk ports voor zowel de PlayStation 4 als de PlayStation 5 aan, hoewel men helaas geen geschatte datum vrijgaf. Hardware-gerelateerde features werden daarentegen wél bevestigd: op de officiële PlayStation Blog staat namelijk dat de controller op verscheidene manieren wordt benut, zoals de speakers, het licht en de Haptic Feedback-mogelijkheden van de DualSense. Meer relevante informatie zal men pas in de toekomst openbaar maken, dus klik ondertussen maar op de play-knop van de onderstaande trailer.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan