Trophy Platinum Club

1L8ea8ef.png

Platinum #5: Cult of the Lamb

Amai, van deze heb ik echt genoten. De trophies om de bosses zonder damage te pakken te verslaan heeft mij nog ff wat doen afzien.

Hoeveel uur heb je in Hardcore Risette fan gestoken? :D Is 1 van de redenen waarom ik niet voor platinum gegaan ben op vita, ging mij toch te lang duren dan
Teveel....

Playthrough 1: Alle social links gehaald, maar 1 stapje gemist in een guide waardoor k de "alle boeken lezen" trophy gemist heb. Ongeveer 40 uur op easy met een paar OP Persona's zodat je alles platwalst en nog relax genieten vh verhaal.

Playthrough 2: alle boeken + geheime boss trophy.... maar nog altijd op easy(new game+). Omdat ik op Easy speelde en Risette haar social link te snel geleveld had, kreeg ik gewoon niet genoeg van haar quotes ongeacht hoeveel ik grinde omdat vijanden niet genoeg statusinflicts geven eens ge op zijt. Nog eens 30 uur erbij. Alle dialogen/cutscenes geskipped

Playthrough 3: normal difficulty mode, Risette haar S-link miniem gehouden (dus niet de beste waifu kunnen kiezen :( ). Elk woord dialoog gefastforward/geskipped en nog extra moeten grinden in de laatste dungeon. Weinig aangetrokken van social links te maxen / geen schema gevolgd. Nog eens 35 uur. :D

Dus: als ge geen ezel zijt gelijk ik en gewoon op normal speelt, is het doenbaar om Hardcore Risette fan in 1 playthrough te scoren. 2 playsthroughs voor Plat als ge guide (fatsoenlijk) volgt

Is dit eigenlijk moeilijk of makkelijk in de huidige status van het spel?
Ik zou het je niet kunnen zeggen. Als je tijd hebt om te grinden (level, stats, gear, exotics) dan haal je hem wel, uiteindelijk, want er is wel wat verzamelwerk nodig. De moeilijkste trophy is een grandmaster nightfall doen. De nieuwste DLC Lightfall was maar redelijk meh vond ik. Vandaag uitgespeeld op "legend".

1Lb61631.png

#85 - Returnal (PS5)

Na meer dan een jaar uitstel mij dan toch eens aan die collectable grind gezet.
Blijf dit echt een geweldige game vinden alleen is de RNG voor de plat soms wel wat slaapverwekkend.

Morgen starten met Wo Long!

1L80ec70.png

#44 - King of the Hill (Riders Republic)

Een beetje zonde van de grind voor die 50 Mass Races naar de plat en van een aantal zware trophy bugs (174 sponsor contracts moeten doen ipv de gevraagde 100 bv) maar voor de rest heb ik toch wel genoten van deze game. Je moet alleen wel voorbij de god awfull cutscenes kunnen kijken die vooral aan de start van de game nogal te prominent aanwezig zijn.

#171 Moons of Madness

had iets verwacht in het genre van Soma ... maar iets zwakker toch :cool:

1L8d8751.png

#172 41 Hours

Shooter en daarmee is ook alles gezegd :confused2: enfin geene aanrader ...

1L429259.png

Terug
Bovenaan