Trophy Platinum Club

1Lb2aa3d.png

Hogwarts Legacy
Platinum #306

TOPGAME!

19Lfd2c50.png

Valiant Hearts: The Great War - 100%
Goed verhaal, slechte en te trage gameplay. Op momenten was het echt een sleur om er door te geraken.

1Lde9669.png

#86 - Wo Long: Fallen Dynasty

Echt een vet spel, voor mensen die Nioh of Sekiro wel iets vonden maar dachten pff dit is echt te hard, deze kan je zeker wel een kans geven.
Zeker geen super easy game, maar het is eerder uitdagend dat echt moeilijk en voor gevorderden in het genre zou ik wel zeggen deze is wat simpel.

Anyway, loved every second of it.

1Lde9669.png

#86 - Wo Long: Fallen Dynasty

Echt een vet spel, voor mensen die Nioh of Sekiro wel iets vonden maar dachten pff dit is echt te hard, deze kan je zeker wel een kans geven.
Zeker geen super easy game, maar het is eerder uitdagend dat echt moeilijk en voor gevorderden in het genre zou ik wel zeggen deze is wat simpel.

Anyway, loved every second of it.
Proficiat :bow:

I did it! Zo fier op deze!
Bloed, zweet, tranen en 85 uur heeft me deze gekost. 1058 keer gestorven.

Aeterna Noctis! Dit is nummertje 15 voor mij.

AN.jpg

Laatst bewerkt:
1L7dd7b9.png

Far Cry 3: Classic Edition
Platinum #307

Tijdje geleden dat ik deze gespeeld heb, geeft wel zin om de andere Far Cry toch eens te proberen!

1L507ae1.png

#87 - Lake (PS5)

Ne keer iets anders en ontspannends tussen al de rest. Moet zeggen, ik ben er aan begonnen in zeer goede moed dat dit echt iets leuk ging zijn tussendoor. Het begon ook zeer aangenaam, maar iets voorbij de helft viel het voor mij persoonlijk wel echt stil en was het meer van ok, we gaan dat hier eens afwerken en gedaan er mee. De game is zeker niet slecht, het is mooi, ontspannend, niet te lang en het zit wel goed in elkaar. Maar de gameplay zelf alleen gaat dit spel niet recht houden, daarvoor is de story er en laat het net dat zijn dat me na 3/4 in het spel niet meer veel kon boeien op dat punt. Veel zaken die vroeger dan verwacht al een conclusie kregen en verhaaltjes waar ik minder interesse in had zorgen er dan eerder voor dat ik op het einde gewoon niet echt nog story wise interesse had in wat er nog moest komen.

Veel langere uitleg dan ik eigenlijk wou geven. Stil gonne give it a solid 7/10 tho.

Terug
Bovenaan